Rivel Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik vind hem wel leuk. Maar mijn designs zijn vooral strak. Dus, hij past da niet echt in mijn andere artwork. Reageren
kees1991 Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 rullez.. sorry dat ik het zeg maar ik vint die van jou echt lelijk. het lettertype past er niet bij de stroke is niet mooi, en het leest niet prettig. ik wil niet opscheppen of zo hoor maar ik heb ook maar ff snel wat gemaakt en ik denk dat die beter is. gebruik hem als inspriatie of gebruik hem niet xD [/url] Reageren
Rivel Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Mooi! Maar ik heb een idee gekregen door een logo dat ik ergens zag op straat en dat ik ga z.s.m uitwerken. Ik post hem wel als hij af is. Reageren
TomHagen Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ik zou ook nog wat al dan niet strakke special effects toevoegen. En dan bedoel ik niet meteen een hele echtergrond, maar wat vectors ofzo. Dat spreekt toch meer aan, als je in je logo iets van je werk laat zien. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 ik vind de 3de het mooist. Alleen is het nog niet helemaal top. Er moeten wat meer kleuren bij. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Om eerlijk te zijn vind ik je eerste versie het mooist. Het straalt simpliciteit uit, maar tegelijk is het gewoon een heel net logo. En laat dat nou net zijn wat nodig is voor een bedrijf ;-) Bedrijfslogos horen strak en simpel te zijn. Uitbundige graphics (niks tegen jouw versie Rullez) zijn te overdreven en onhandig. 7.5/10 Trouwens, wat betreft de aanpassingen - misschien de tekst 'Your vision of the world' verticaal tegen de rechterzijkant van je grote R plaatsen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.