cobra427 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 :unsure: ik zoek de mesa jeep in het spel voor de export where can i find him ik heb bijna overal gezocht thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 volgens mij moet je dat niet hier vraagen maar op "GTA San Andreas Missie Hulp" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 De Mesa zie je niet zo vaak.. ik geef je de meeste kans op die weg langs het strand in Los Santos, daar heb ik hem zelf gevonden en mijn broertje ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 volgens mij moet je dat niet hier vraagen maar op "GTA San Andreas Missie Hulp" export is niet echt een missie volgens mij he, dat is meer voor bij verdienen Off topic: waar zijn die vakje onder mijn naam voor met die groene dingetjes erin? ik vind het namelijk onnodig om daar een hele topic voor te starten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 kan je zien of je goed ben in mensen helpen op deze site.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 die vakjes is een soort rank. Wordt bepaald door je aantal posts. De mesa tbv. export staat op de onderstaande lokatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 ik zag hem eerst bij het stadion in ls rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 je hehe....zo kan ik ook wel ff doorgaan...hij wilt een vaste locatie van de mesa...die is inmiddels gegeven.....en jij komt 1 maand na dato nog even met zo'n reactie....niet lullig bedoeld maar laat zulke reacties thuis ok? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...icles&name=mesa hier kan je het ook zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) Mesa kan je inporteren als je hem geexpoteert maar ik denk dat je hem nodig hebt om te expoteren he? EDIT: je kan hem vinden zond het legerbasis in LV Bewerkt: 21 februari 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 lkunnen jullie niet leze.lees wat de godfatter zij er is een locatie aangegeven dus niemand hoeft hem meer te helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.