Jump to content

Rullez Versus ...

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Metroid Prime

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500 x 150 Pixels

Render: Mag

Animatie: Mag

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Mijn design komt na de jouwe

Geplaatst: (bewerkt)

Ikke, ikke, ikke!

Ik post hem Z.S.M.

Bewerkt: door Twankala
Geplaatst:

Ik heb al een paar dagen niks van Twankala gehoord. Dus wie weet wil er iemand anders tegen mij battlen.

Ik wil wel proberen, ik post hem zsm.

[EDIT]Ik heb pas weer PS en ik heb er echt moeite mee om alles te doen, dus hierbij meld ik me af.

Bewerkt: door Blizzard
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Ik wil wel!

Ik heb van't weekend een andere battle. Die rond woensdag is afgelopen. Als je het goed vind wil je mischien dan battlen? Ik heb mijn Signature al af.

Regels

* Niet meer dan 1 battle tegelijk.

Ik zei toch ook na de andere battle.... :duh:

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:
Regels

Ik wilde je erop wijzen dat je maar 1 battle mag. Dus je mag geen topic en dan ooknog met iemand anders battlen. Tis maar dat je het weet hoor.

Geplaatst:
Regels

Ik wilde je erop wijzen dat je maar 1 battle mag. Dus je mag geen topic en dan ooknog met iemand anders battlen. Tis maar dat je het weet hoor.

Tis maar dat je het weet... Ik heb het topic een stuk of 3 keer gebumpt. En niemand reageerd erop tot nu toe. Dus ga ik met reageren in iemand anders topic. ;)

Geplaatst:

niet huilenxD

>>> Door RonaldVC: Nou is er wel genoeg gespamd, dit topic gaat op slot totdat de topicstarter er weer mee verder wil. Ik verwacht dan een een pb met het verzoek het topic weer te openen, zodat er alsnog een battle kan plaats vinden.<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...