Rullez Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Onderwerp: Metroid Prime Soort design: Signature Size design: Maximaal 500 x 150 Pixels Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Mijn design komt na de jouwe
Twankala Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Ikke, ikke, ikke! Ik post hem Z.S.M. Bewerkt: 10 februari 2008 door Twankala
Rullez Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Ik heb al een paar dagen niks van Twankala gehoord. Dus wie weet wil er iemand anders tegen mij battlen.
Jesperkaj Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 (bewerkt) Ik wil wel proberen, ik post hem zsm. [EDIT]Ik heb pas weer PS en ik heb er echt moeite mee om alles te doen, dus hierbij meld ik me af. Bewerkt: 21 februari 2008 door Blizzard
Rullez Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik wil wel! Ik heb van't weekend een andere battle. Die rond woensdag is afgelopen. Als je het goed vind wil je mischien dan battlen? Ik heb mijn Signature al af.
gta-pilot Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Regels * Niet meer dan 1 battle tegelijk.
Rullez Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Regels * Niet meer dan 1 battle tegelijk. Ik zei toch ook na de andere battle.... Bewerkt: 1 maart 2008 door Rullez
gta-pilot Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Regels * Niet meer dan 1 battle tegelijk. Ik zei toch ook na de andere battle.... Ik wilde je erop wijzen dat je maar 1 battle mag. Dus je mag geen topic en dan ooknog met iemand anders battlen. Tis maar dat je het weet hoor.
Rullez Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Regels * Niet meer dan 1 battle tegelijk. Ik zei toch ook na de andere battle.... Ik wilde je erop wijzen dat je maar 1 battle mag. Dus je mag geen topic en dan ooknog met iemand anders battlen. Tis maar dat je het weet hoor. Tis maar dat je het weet... Ik heb het topic een stuk of 3 keer gebumpt. En niemand reageerd erop tot nu toe. Dus ga ik met reageren in iemand anders topic.
kuys Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 niet huilenxD >>> Door RonaldVC: Nou is er wel genoeg gespamd, dit topic gaat op slot totdat de topicstarter er weer mee verder wil. Ik verwacht dan een een pb met het verzoek het topic weer te openen, zodat er alsnog een battle kan plaats vinden.<<<
Recommended Posts