kakevent gta Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 hoi wie kan mij een link geven naar dat hoofdfilmpje dat cj zijn moederword doodgeschten want ik kan hem niet vinden Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 is dat filmpje er wel? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Heej, Als ik het goeb begrijp bedoel je de 'The Introduction'. Die kun je vinden op youtube. http://youtube.com/watch?v=y_ZGQkq4m18 Let niet op de Chinese ondertiteling.' heb je er wel last van? Dan raad ik je deze 2 aan. Klik(part1) Kleik(part2) Mvg, GTA-fan2 Bewerkt: 10 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Maar in de introduction zie je toch niet dat CJ's moeder wordt neer geschoten? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Maar in de introduction zie je toch niet dat CJ's moeder wordt neer geschoten? Nou, de moeder zie je zelf niet. Maar je ziet wel hoe de Ballas in de 'the green sabre' Drive-by op het huis uitvoeren. Vervolgens zie je Sweet en Kendl naar buiten lopen. Mvg, GTA-fan2 Reageren
kakevent gta Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 dank je gta-fan2 dit filmpje wou ik zien graag ik was de titel vergeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.