henk__l Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Op de een of andere manier is het gebeurt dat mijn wapens afwijken. Niet alle wapens, maar het is wel vervelend. Als ik ergens op wil schieten vliegt de kogel teveel omhoog en teveel naar rechts. Weet iemand of ik hem opnieuw kan instellen oid. BVD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Op de een of andere manier is het gebeurt dat mijn wapens afwijken.Niet alle wapens, maar het is wel vervelend. Als ik ergens op wil schieten vliegt de kogel teveel omhoog en teveel naar rechts. Weet iemand of ik hem opnieuw kan instellen oid. BVD Heb je de wapens gemod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Bij dit soort problemen helpt opnieuw installeren bijna altijd. Maar dan moet je wel na het deinstaleren de gtavc map ff wissen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Voor je het spel gaat deïnstalleren, moet je eerst eventjes proberen het bestandje GTAVC.set proberen te verwijderen in de GTA Vice City Userfiles map. Dit lost vaak problemen op met de configuratie of andere kleine probleempjes. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.