Jump to content

Prostitutiegebouw

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand waar deze is? Ik heb hem wel eens eerder gevonden, maar hij staat niet op de kaart, en kan hem niet vinden :(

Geplaatst:

Volgens mij is er nergens een prostitutie gebouw, als je sex wilt zul je dus bij je vriendinnen langs moeten gaan. ;)

Wel zijn er een aantal stripclubs en sex shops te vinden in GTA: SA. Deze kan je hier vinden. :)

Geplaatst:

bedoel je Jizzy's club ?

die vind je in San Fierro, helemaal in de linkerbovenhoek op je map, bij die grote brug (Golden Gate Brige ?)

vlak bij het water,

ga maar eens kijken en zeg of je die bedoelt :tu:

Geplaatst:
Jizzy's club kom je niet in toch?

Je kan wel in Jizzy's Pleasure Domes komen op 1 manier.

Door in het begin van het spel, tijdens de eerste cutscene de jetpack cheat in te voeren is alles betreedbaar vanaf het begin van het spel, dus alle winkels, alle huizen, gewoon alles, ook Jizzy's Pleasure Domes Club. :) Kijk hier even. ;)

Volgens mij kan je ook door het Hidden Interiors Universe in Jizzy's Pleasure Domes geraken, maar daar ken ik niets van. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Heej,

Jizzy's club

Dit is het gebouw waar je missies krijgt van Jizzy. Je kunt het vinden op het Noordoostelijkste puntje van Battry Point. Dit zijn de coordinaten:

X = -2636,719

Y = 1402,917

Z = 906,4609

Hemel B

In de missie Ice Cold Killa dring je Jizzy's Pleasure Domes binnen via het dak om Jizzy te vermoorden. De club bestaat uit een groot atrium, met daaromheen drie verdiepingen aan afgescheiden kamers. In het midden is een bar met een aantal gemakkelijke stoelen en een aantal podiums te vinden.

Nachtclubs

Je kunt ook in nachtclubs komen 24 uur per dag. Deze kun je vinden op verscheidene plekken. kaart: Klik. Je kunt hier een prvie stripper krijgen voor $100.00.

Info van wikiGTA

Mvg, GTA-fan2

Bewerkt: door GTA-fan2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...