Jump to content

Het begin toen niemand wist wat,,,,,,,,,,,,


STASKO

Recommended Posts

Toen Vice City nog niet uit was wat ging er toen alemaal in je hoofd om? Bijv.

Dat je alle tijdschriften kocht waar ook maar iets van VC in stond? of zat je elke dag te dagdromen over wat er in de nieuwe gta zou komen? vertel hier hoe jij die

tijd voor VC uitkwam hebt uitgehouden en hoe jij toen al met VC bezig was.

Ik ben benieuwd :gtasign: :camera: :D :lol: :puh:

vc_logo.jpg

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

Ben je daar niet een beetje laat mee?!! <_<

Nou nee ik kocht geen bladen, ik hoorde het wel op tV en ja ik had al zo'n 80 feeling toen bekend werd waar Vc zijn invloeden van daan had ik kon bijna niet wachten en nog steeds is het een genot om het te mogen spelen, en zeker een collectors Item B)

Link to comment
Delen op andere websites

ik had toen maar een paar maandjes gta3, dus gta vice city boeide me toen niet zo, maar een vriend bleef maar praten over DE nieuwe gta, en ik werdt daar zo gek van, dat ik het maar wou zien, dus toen ik hem had, was ik er geijk verliefd op :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist geeneens dat er een Grand Theft Auto 3 en Grand Theft Auto Vice City bestond! :exclamation:

Ik wist ook niet dat Vice en GTA 3 bestonden :lol:

Ik kreeg het een keertje van me neef :lol:

En toen........ was het C-O-O-L ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel GTA al sinds deel 1

bij elk GTA deel zat ik alleen maar aan het spel te denken en dat ik hem MOEST hebben dus bij gta VC :D

het is een k*t gevoel die spanning die je krijgt van het w8ten maar het het alryd waard :D

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik wist pas dat Vice City bestond toen m'n neef er in oktober mee aan kwam, voor de tijd had ik wel eens van andere GTA's gehoord, toen ik het eenmaal had ging ik niet als een gek naar de winkel om er fan van te worden. Ik ontdekte liever zélf wat er te beleven was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gta vanaf gta1. Ik zat niet met smart te wachten totdat gta vice city uitkwam. Ik wist zeker wel dat hij uitkwam. Ik had het wel meteen gehaald toen het uit was (heel toevallig was ik in de stad). Toen had ik hem uitgespeeld en wilde ik meer en ja toen kwam ik op een één of andere site/forum en die heten www.gtagames.nl dat was dus het begin van mij forum tijd hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist helemaal niet dat Vice City uit zou komen.

En op een dag stond een kameraad voor de deur met Vice City in zijn hand.

Toen ben ik elke dag bij hem op de PS2 gaan spelen. (ik had zelf geen PS2 toen.)

En toen later was ik van plan om een PS2 te kopen, Voor Vice City.

En toen gebeurde het mooie ik kreeg zomaar een PS2 van een kennis.

Dus kon ik gelijk Vice City kopen IPV een PS2. :D

Zo is het gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wist al wat gta was maar had nog geeen een maar nu heb ik ze allemaal maar toen ik voor eerste keer gta speelde vond ik wel leuk dat blijft steeds een herinering eerste keer gta was VC in de regen met admiral eerste missie reed naar ocean view en toen wist ik ik moet ze allemaal hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...