Na$! Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 ik wist het ook niet.toen ging ik een keer met een vriend spelen . en we gingen playstationen en hij wou zijn NIEUWSTE aanwinst spelen en aj idd DE nieuwe gta . en was er meteen verliefd op . heb toen zitten zeuren en zagen tot ik vice city kreeg en toen toen speelde ik vrolijk gta vice city. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Ik wist toen nog helemaal niet dat Vice City uit kwam! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Ik weet mijn eerste ervaring met GTA1 nog wel!! Ik pleurde namelijk van mijn motor <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Ik speel het al sinds deel 1. Van gta2 naar gta3 was al geweldig (3D enzo) En toen zou Vice City nog mooier worden, en dat kon ik toen bijna niet geloven. Ik had hem ook meteen gekocht toen ie uit was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Ik kende De gta reeks vanaf het tweede deel die toen een score kreeg in de PU. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.