Jericho Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Ok mensen, hier komt hij dan... Mijn eerste userbar ooit! Let aub niet op de PS3, ik heb hem maar snel uitgeknipt Bewerkt: 10 februari 2008 door Jericho Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ok mensen, hier komt hij dan... Mijn eerste userbar ooit! Let aub niet op de PS3, ik heb hem maar snel uitgeknipt Hij heeft wel wat Hij ziet er goed uit maar wel erg standaard! en de PS3 ownd natuurlijk gewoon Wat is je Playstation online nick? kunne we miss samen online op GTA IV Reageren
Jericho Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Mr_Jericho is mijn PSN. Add me maar Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik moet zeggen dat ik 'm erg leuk vind! Ik raad je alleen wel aan om er een border omheen te zetten, want dat staat wat beter afgewerkt. Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Mr_Jericho is mijn PSN. Add me maar Gedaan mijn psn: drunkendonkey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.