Robin2130 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Zoals jullie wel inmiddels weten zijn er problemen met MSN Messenger, maar dat is niet alleen in Nederland maar wereldwijd, ik had net een stukje erover gelezen dat microsoft waarschijnlijk bezig is met een nieuwe krachtigere server, het zou misschien te maken hebben met de komende final release van MSN 7, Microsoft verwacht de problemen morgen opgelost te hebben. hmzzzzzz een dag wachten zonder MSN maarja het is niet anders, ik blijf het proberen
Sasuke Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Was me al opgevallen ! Word dus een saaie avond
Timovich Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Ben ik even blij dat dat niet alleen bij mij was! Bedankt dat je het hebt gepost ik dacht gelijk weer aan problemen met de computer etc. Ik hoop dat het snel is opgelost
Scott16 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Dit is inderdaad erg irritant. Ik was net dat nummer ( dj tiesto - clockwork orange ) naar je aan het sturen , meld dat stomme ding me weer af. Ik ben nog steeds elke minuut aan het proberen om in te loggen zodat je alsnog dat nummer krijgt.
The Godfather Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 1 troost...het forum is online
Timovich Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Ja dat MSN offline is is teminste niet zo'n gedoe Ik hoop maar dat MSN 7.0 uit komt
Scott16 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Gelukkig doet het forum het wel. Maar toch wil ik ook liever msnen. Ik krijg elke keer deze melding <_<
Timovich Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Ik heb altijd nog mijn Yahoo Messenger.. Niet dat veel mensen yahoo hebben en in mijn lijst staan hoor Je hebt toch ook AOL of zo iets en ICQ of zo?
Joriz Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Dat MSN offline is ligt echt niet aan het programma dat je gebruikt. Of je nou 1.0 gebruikt of 7.0, je komt niet online. Het ligt aan de servers van MSN. Alles wat je intypt op MSN wordt eerst naar de servers van MSN gestuurd en dan door gestuurd naar de andere persoon. Ook voor inloggen zijn de servers dus nodig. Maar het duurt best wel lang. Inderdaad hebben we dit forum nog.
Scott16 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Ja ,maar wat ik raar vind. Ik kan niet op msn 7.0 inloggen maar wel met windows messenger. Nu kan dat ook niet meer maar rond 6 uur vanavond kon dat wel. :huh:
Timovich Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Oh dat is raar want allebij is dat van .NET toch :huh: Misschien lukte het toevallig 1 keer of was het gewoon een fout. Maar wat heb je eraan? Tegen wie moet je praten?
-Niels- Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) Ja dat MSN offline is is teminste niet zo'n gedoe Ik hoop maar dat MSN 7.0 uit komt i have the cracked MSN 7.0 en krijg ook dezelfde foutjes <_< naja, is denk ik zo opgelost Bewerkt: 23 januari 2005 door GtA_BaDmAn
Timovich Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) Een crack voor MSN :unsure: Ik denk dat je MSN BETA bedoeld en anders heb je waarschijnlijk die crack waarmee je wel kon inloggen toen dat nog niet lukte met MSN 7 Maar volgens mij is die allang niet meer nodig EDIT: Ik zie dat MSN het gewoon weer doet SLOTJE Bewerkt: 23 januari 2005 door Timovich
-Niels- Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Een crack voor MSN :unsure: Ik denk dat je MSN BETA bedoeld en anders heb je waarschijnlijk die crack waarmee je wel kon inloggen toen dat nog niet lukte met MSN 7 Maar volgens mij is die allang niet meer nodig EDIT: Ik zie dat MSN het gewoon weer doet SLOTJE eej, ja heb wel BETA, maar heb iets gekregen waardoor ik dat kon cracken
Recommended Posts