Crypteq Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Hoe maak ik een ingame menu net als bij GTA Noobmode? waar je opties in kan zetten? alvast bedankt Bewerkt: 10 februari 2008 door BC7 Reageren
AwiVC Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Juist.. wellicht moet je iets meer info geven dan: ... Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Juist.. wellicht moet je iets meer info geven dan: ... sorry, computer deed het niet goed... heb het bewerkt Reageren
Tjerk Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Hier kun je misschien wat info uit halen: Klik Het is nog best iritant, ik ben er ook mee bezig geweest. En het staat ook nog allemaal in Mission builder formaat. Maar misschien heb je er wat aan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik heb dat herschreven naar Sanny Builder... Maar kan je scripten? Anders zou ik eerder met iets makkelijkers beginnen. Leer het dan eerst met behulp van deze tutorials, bijvoorbeeld. Reageren
Crypteq Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ik kan al een beetje scripten. ik heb die tutorials al eens beken en heb er ook vel aan gehad. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.