Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Hallo iedereen, Ik had daarnet een news van gepakt en in mijn garage gezet in de doherty garage, als ik wil gaan saven zegt ie: fout opgetreden in GTA_SA.exe bla bla bla... Dan wil ik m'n save game weer gaan loaden en dan staat er in plaats van de missie naam: Save Game Corrupted. Kan ik dit verhelpen of moet ik hem gewoon deleten? Van Johannes47 Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik heb SA niet op de PC maar ik denk gewoon Delete en opnieuw beginnen of een nieuwe savegame downloaden. Je kunt er nu niet meer bij dus is het een beetje dom om 'm nog te houden. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Je hebt gelijk, ik gooi hem gewoon weg! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Je hebt gelijk, ik gooi hem gewoon weg! Wacht! Ik heb >>hier<< een topic gevonden waar staat hoe je het kan verhelpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.