gta-pilot Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Hallo Ik heb aan auto geconverteerd met de tut van matchius alleen als ik hem spawn dan is hij er niet en staad hij ook nergens. Wat is het probleem? Reageren
Puma Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik heb er (nog) niet echt een oplossing voor, maar op deze manier kun je in ieder geval checken of je auto het wel degelijk dóet. Open cargrp.dat (data map) met kladblok, en haal onderaan bij de "# Cheat2 (fast cars)" alle voertuigen neer en zet alleen de naam van jouw gemodde voertuig erneer (bijv. "admiral") NOTE: Alleen auto's of motors toevoegen, geen vliegtuigen, helikopters, Vortex' of boten! Nu sla je cargrp.dat op (zorg wel dat je vantevoren een backup hebt gemaakt), ga ingame en zodra je buiten bent typ je "everyoneisrich". Nu wordt de cheat geactiveerd, en nu zie je de mensen rijden in de voertuigen die jij hebt ingesteld. NOTE: De gangs en sommige andere bevolkingsgroepen blijven hun eigen auto's houden, dus wellicht moet je even rondrijden tegen de tijd dat je je auto langs ziet komen. Hopelijk kun je hier wat mee, als je je auto langs ziet komen, probeer in te stappen en te rijden. Succes, Grtz. Puma. Reageren
Matiscus Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Je COL file werkt waarschijnlijk niet. Of wel heb je iets verkeerd gedaan bij het converteren. Is het een originele VC, III wagen? Of is het een gemodde? Als het een gemodde is, kan het ook de wielen zijn. Maar probeer eerst even een andere col, als dit niet werkt, dan kijken we wel verder. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Je hebt vast en zeker de COLL niet naar de wagen gesleept! Dat verklaart waarom die niet ingame is geflikkerd! Pak de COLL van een bestaand wagen van SA en sleep die naar de wagen die jij wilt converteren. En zet ze goed en exporteren maar! Reageren
gta-pilot Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Ik heb hem geconvertted met de tut van matcius en ik heb het stap voor stap gedaan.Dus ik sanp het niet helemaal. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Probeer het met Zmodeler2. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 lukt dat snap ik niet kan je dan gewoon de vc inpoteren en dan weer exporteren als sa? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Ja zeker! Je kan VC car importeren en exporteren naar SA dff! Maar je miot wel de coll pakken en slepen naar de wagen die je wilt converteren Reageren
gta-pilot Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Ik heb een auto voor vc gedownload zonder col (zat er niet bij) dan open ik de dff en exporteer ik hem als sa dff klopt dat (bij sommige downloads zijn er wel coll's) Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Ik heb een auto voor vc gedownload zonder col (zat er niet bij) dan open ik de dff en exporteer ik hem als sa dff klopt dat (bij sommige downloads zijn er wel coll's) Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar in de dff van VC zit geen coll bij. Zoals ik al 2 x zei, je moet een bestaand wagen van SA importeren en een bestaand wagen van VC importeren. Dan pak je de coll van SA en die sleep je naar de dff van VC. Daarna de coll goed moven en dan exporteren als SA DFF format. Zmodeler2 ondersteunt DFF van gta3 en VC zowel als die van SA. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 eigelijk snap ik er niks van. want hoe moet ik de coll van sa dan zo in de van vc krijgen ik snap er niks van @_@ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.