Jump to content

Error

MichelS.

Recommended Posts

Tijdens het laden of tijdens dat ik aan het spelen ben krijg ik een error met iets van UnHandling execption: (nummer) en At Adress: (nummer)

wie weet waarom dit komt?

Meestal komt deze error als je mods hebt geïnstaleerd. ;)

Als je mods hebt; verwijder ze en probeer nog eens.

Als dit niet werkt kan je ook proberen Vice City opnieuw te instaleren.

Delen op andere websites

Dat is mogelijk met de IMGTool, welke je hier kunt downloaden. Als je niet gelijk weet hoe de IMGTool werkt, moet je dit even doorkijken. Daar staat alles helemaal beschreven hoe het moet. Stap 8 is alleen als je een wagen installeert, als je dus een gebouw doet o.i.d. kun je deze stap overslaan.

Succes. ;)

Delen op andere websites

heb je mod's in ?

K heb spul met Vice CIty mod Manager geinstalleert en weer verwijdert,, nu doet ie nog steeds niet? kan ik die mods dan niet meer gebruiken?

Dan probeer Vice City eens opnieuw te instaleren. Na een herinstalatie zal je weer een schone ongemodde versie hebben van Vice City.

Als Vice City steeds bij dezelfde mod blijft vasthangen kun je hem er beter uitlaten. ;)

Ook raad ik je af om mod installers te gebruiken, want deze kunnen wel eens fouten maken waardoor Vice City ook kan blijven hangen. Ik raad je een andere tool aan waarmee je alles handmatig moet doen.

Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City -> Data ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Delen op andere websites

Wie weet hoe ik ze anders in me spel kan krijgen zonder VCMM?

probeer eerst GTA VC opnieuw te installeren en probeer daarna GGMM www.gtagarage.nl

of probeer t met de IMG Tool (wat onhandig progje naar mijn mening)

ikzelf gebruik GGMM.

dat werkt wel alleen voor auto's en wapens, niet voor gebouwen en dat soort zaken

tip voor als je IMG Tool gaat gebruiken: zet alleen lezen uit van je GTA vc directory:) (ik vergeet dat vaak :puh: )

ik wens je veel succes ;)

Teejay8)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...