Jump to content

Hands on preview binnekort


jeffreyaerox

Recommended Posts

Op www.gta4.net zag ik zojuist staan dat de website kikzo binnekort met een hands-on preview gaat komen, hoeveel andere sites er ook met een handson preview komen is volgnes mij nog niet bekend....

ik d8t laat ik het ff melden !

Link to comment
Delen op andere websites

Op www.gta4.net zag ik zojuist staan dat de website kikzo binnekort met een hands-on preview gaat komen, hoeveel andere sites er ook met een handson preview komen is volgnes mij nog niet bekend....

ik d8t laat ik het ff melden !

tof :eten:

wanneer presies zou hij uitkomen

Link to comment
Delen op andere websites

*UPDATE*

Vandaag 11februari 2008 hebben de mensen van de website kikzo, ( en misschien ook wel andere websites) een hands-on van gta iv bij rockstar. rond 27 februari zal er een nieuwe preview hierover komen.

bron: gta4.net

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te weten dat Kikzo vandaag een hands-on van GTA speelt ^_^

Het Duitse magazine Computerbild-Spiele had eerder al zijn ervaringen geschreven over hun hands-on over GTA IV. Ik ben benieuwd wat Kikzo gaat schrijven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn om te horen. Ik hoop dat er foto's genomen mogen worden zodat we wat in-game screens zien en niet wat we nu hebben gekregen.

De huidige screens zijn ook gewoon in-game. 0_0

Leuk om te weten dat Kikzo vandaag een hands-on van GTA speelt ^_^

Het Duitse magazine Computerbild-Spiele had eerder al zijn ervaringen geschreven over hun hands-on over GTA IV. Ik ben benieuwd wat Kikzo gaat schrijven :)

Kikizo is volgens mij toch echte de eerste met een hands-on preview over GTA IV hoor..

Link to comment
Delen op andere websites

Kikizo is volgens mij toch echte de eerste met een hands-on preview over GTA IV hoor..

Deze link brengt je naar GTA4.net, waar nieuwe en belangrijke punten opgesomt krijgt.


  • The preview was hands-on, which means the game was played by the journalists as opposed to a representative from Rockstar.
  • The missions that were played appear to be the same ones that were previewed by the online press last month.
  • pedestrian reactions are more true-to-life than in previous games.

Link to comment
Delen op andere websites

Kikizo is volgens mij toch echte de eerste met een hands-on preview over GTA IV hoor..

Deze link brengt je naar GTA4.net, waar nieuwe en belangrijke punten opgesomt krijgt.


  • The preview was hands-on, which means the game was played by the journalists as opposed to a representative from Rockstar.
  • The missions that were played appear to be the same ones that were previewed by the online press last month.
  • pedestrian reactions are more true-to-life than in previous games.

Dus we krijgen gewoon dezelfde preview maar dan verteld door een andere journalist. En nog steeds geen gameplay footage. Denk dat het gewoon hetzelfde wordt als dat toen op IGN was.

Bewerkt: door 7nightwing7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...