Tmzom Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Heej MEde gta'ers Ik was eerst op hidden-spray-jacht, toen ik een interesante moter tegenkwam op het dak van een huis in de buurt van het grote viaduct!? Helaas kan ik m nie meer vinde:(:S Kan iemand mij Please Helpen? Het gaat om een rood zwarte moter? met nummers erop (dacht ik teminste) Adios.... Alvast Bedankt... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 dat is de nrg 500 met het nummer 46 erop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 die bedoel je ..die kan je halen bij de motorschool(alles goud halen) of bij de vast sta plek. vlak bij de import/export kraan in SF Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 hij zal idd de nrg 500 bedoelen Tmzom waar was dat huis ontgeveer want heb nog nooit een motor op een dak zien staan??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Dat is vlakbij de onderzeeer in de haven van San Fierro. Als je met je rug in de richting van de onderzeeer staat ga je naar links. Daar zie je een weg die met een scherpe bocht linksomhoog gaat. Bij de ''kronkel'' in de weg zie je een parkeergarage. Als je daar naar het dak gaat staat de motor daar. Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) Dat is vlakbij de onderzeeer in de haven van San Fierro.Als je met je rug in de richting van de onderzeeer staat ga je naar links. Daar zie je een weg die met een scherpe bocht linksomhoog gaat. Bij de ''kronkel'' in de weg zie je een parkeergarage. Als je daar naar het dak gaat staat de motor daar. Lazlow Euhm hij was op hidden-spray jacht.. Dus kan het niet in SF zijn aangezien daar geen sprays zitten. Het moet in LS zijn dus. Waar een beetje lezen al niet goed voor kan wezen, en dat rijmt nog ook :lol: Bewerkt: 23 januari 2005 door BMW Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) Bedoeld hij niet die NRG-500 in zo'n parkeer garage... In die garage moet je ook zo'n tag spuiten....nummer 11. Dat kan het wel zijn.... -Kleuren verschillen trouwens steeds... <_< EDIT: OP het 'dak' van die parkeergarage staat er ook nog zo een, trouwens wat boeit het...? Bewerkt: 23 januari 2005 door BeefCief Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Jaah Found it:) Maarre... als jullie zo aardig zijn om de plek van de moter aante geve;) Kheb nu missie in Ls (kweet t ben nog nie ver:() die heet Just business En dan moet je eerst in een gebouw mense kapot schiete en daarna, met een moter andere moterrijders kapot schiete... Maar het probleem is dat ik telkens kapot word geschote (Moter)) Please help me! Latersz Tmzom..... :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) Kan je daarvoor geen ander topic aanmaken? <_< Trouwens je moet gewoon die polities die uit het raam hangen killen. En als het kan op de benzinetank schieten. Je moet niet op de mensen schieten die rijden en niet schieten. Ik ben maar op het nippertje gewonnen. En ik denk ook dat je een goed machine pistol skill nodig hebt. Of misschien heb je dat wel al? Bewerkt: 24 januari 2005 door Dragonmaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 kan deze vraag niet beter in de catogorie sanandreas missie hulp maarja, ik schiet altijd op de bestuurder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 dragonmaster het is juist beter dat hij het vraagt ten eerste het is zijn topic ten 2de dan hoeft er geen nieuwe topic open bij de auto's moet je op de bestuurder schieten en bij de trucks moet je op de banden schieten want dan is hij te langzaam om je bij te houden het is wel irritante missie maar als je het na een paar x hebt gedaan moet het wel lukken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 oeps sorry had niet gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 die motor staat onder een sort open barak met een soort van halfpipe als je erop gaat zitten kan je door ringen heen gaan een missie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 dragonmaster het is juist beter dat hij het vraagtten eerste het is zijn topic ten 2de dan hoeft er geen nieuwe topic open bij de auto's moet je op de bestuurder schieten en bij de trucks moet je op de banden schieten want dan is hij te langzaam om je bij te houden het is wel irritante missie maar als je het na een paar x hebt gedaan moet het wel lukken Heey!! Goeie tip op de bande schieten.... GElukkig zijn er ook mensen die er wel verstand van hebben LaterszzzzZ Tmzom Aka HOmey.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) Hoop voor je dat hij nu geukt is en anders dit nog even van de walktrough op gtagames.nl----> Nu wordt het echt leuk. Je zit achterop de motor, met een AK47. Er komt vanalles achter je aan, maar richt je aandacht vooral op de motoren. Deze kunnen behoorlijk irritant zijn. Zorg dat je de bestuurder van z'n motor afschieten, en de rest gaat vanzelf mee. De "Packer" is niet kapot te krijgen; begin hier dus niet aan. Wanneer je bij de wegversperring komt, probeer je de mensen achter de auto's neer te krijgen. Vervolgens beland je onder de Aquaducten van Los Santos. Vermoord elke motor en automobilist zodra je hem ziet. Hier zul je een paar van de meest indrukwekkende momenten van het spel beleven. Zorg wel dat je na de sprong het rooster van het riool kapotschiet, anders is alles voor niks geweest. Schiet daarna op de tonnen zodat deze exploderen en haal flink adem. Mission Passed. Het is iets.... EDIT: Slotje...? Bewerkt: 24 januari 2005 door BeefChief Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts