Gijsso Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) http://www.rockstargames.com/IV/screens/12...g1_1280x720.jpg In de link hierboven staat een zwarte 4-deurs auto met een rood logo op de achterbakdeur (voor de taxi-MPV). Het lijkt een beetje op een Mitsubishi logo. Ik denk dat dat een auto is van het merk Maibatsu. Als je weet wat Maibatsu is klik dan AUB op de link voor meer info. Dus misschien is het wel als je in een auto stapt dan staat er in de HUD: Maibatsu ............. De naam van de auto en het merk waarvan ie is. Verder is voor de zwarte auto een crossmotor te zien. Misschien wel een Sanchez Mitsubishi logo Maibatsu logo Bewerkt: 10 februari 2008 door GTAGijsso Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 http://www.rockstargames.com/IV/screens/12...g1_1280x720.jpgIn de link hierboven staat een zwarte 4-deurs auto met een rood logo op de achterbakdeur (voor de taxi-MPV). Het lijkt een beetje op een Mitsubishi logo. Ik denk dat dat een auto is van het merk Maibatsu. Als je weet wat Maibatsu is klik dan AUB op de link voor meer info. Dus misschien is het wel als je in een auto stapt dan staat er in de HUD: Maibatsu ............. De naam van de auto en het merk waarvan ie is. Verder is voor de zwarte auto een crossmotor te zien. Misschien wel een Sanchez Mitsubishi logo Maibatsu logo daihatsu + mitsubishi Reageren
mad_ce Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ja, 2 str*nt merken als je me het vraagt. On topic: R* gebruikt wel meer van die soort "woordspelingen". Het zou me niet verwonderen zou je er 1000 meer kunnen opsommen ;-) Reageren
dinish Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ja, 2 str*nt merken als je me het vraagt. On topic: R* gebruikt wel meer van die soort "woordspelingen". Het zou me niet verwonderen zou je er 1000 meer kunnen opsommen ;-) hij heeft je mening over die autos niet gevraagd maaar ja wat kan je eraan doenv rij land Reageren
-IV- Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) http://www.rockstargames.com/IV/screens/12...g1_1280x720.jpgIn de link hierboven staat een zwarte 4-deurs auto met een rood logo op de achterbakdeur (voor de taxi-MPV). Het lijkt een beetje op een Mitsubishi logo. Ik denk dat dat een auto is van het merk Maibatsu. Als je weet wat Maibatsu is klik dan AUB op de link voor meer info. Dus misschien is het wel als je in een auto stapt dan staat er in de HUD: Maibatsu ............. De naam van de auto en het merk waarvan ie is. Verder is voor de zwarte auto een crossmotor te zien. Misschien wel een Sanchez Mitsubishi logo Maibatsu logo daihatsu + mitsubishi Logisch dat het allebij Japanse auto's zijn! Bewerkt: 10 februari 2008 door -IV- Reageren
nationalist Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Geef mij maar een Crysler 300c Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 merk ook op dat op die foto die motor veel op een sanchez lijkt Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 merk ook op dat op die foto die motor veel op een sanchez lijkt Dat heb ik er ook in gezet in de eerste post. Reageren
js007 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 het is toch niet dat merk is een rode cirkel met een wit streepje in ik zou het betwijfelen als er echte merken in gta4 gaan zitten maa mischien is het er wel op gebaseert Reageren
Romal Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Het zal er wel op gebaseerd zijn zijn denk ik best veel auto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.