Jump to content

Maibatsu misschien in IV


Gijsso

Recommended Posts

http://www.rockstargames.com/IV/screens/12...g1_1280x720.jpg

In de link hierboven staat een zwarte 4-deurs auto met een rood logo op de achterbakdeur (voor de taxi-MPV). Het lijkt een beetje op een Mitsubishi logo. Ik denk dat dat een auto is van het merk Maibatsu. Als je weet wat Maibatsu is klik dan AUB op de link voor meer info. Dus misschien is het wel als je in een auto stapt dan staat er in de HUD: Maibatsu ............. De naam van de auto en het merk waarvan ie is.

Verder is voor de zwarte auto een crossmotor te zien. Misschien wel een Sanchez

Mitsubishi logo

mitsubishi_logo.jpg

Maibatsu logo

Maibatsu_Corporation_logo.gif

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.rockstargames.com/IV/screens/12...g1_1280x720.jpg

In de link hierboven staat een zwarte 4-deurs auto met een rood logo op de achterbakdeur (voor de taxi-MPV). Het lijkt een beetje op een Mitsubishi logo. Ik denk dat dat een auto is van het merk Maibatsu. Als je weet wat Maibatsu is klik dan AUB op de link voor meer info. Dus misschien is het wel als je in een auto stapt dan staat er in de HUD: Maibatsu ............. De naam van de auto en het merk waarvan ie is.

Verder is voor de zwarte auto een crossmotor te zien. Misschien wel een Sanchez

Mitsubishi logo

mitsubishi_logo.jpg

Maibatsu logo

Maibatsu_Corporation_logo.gif

daihatsu + mitsubishi

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, 2 str*nt merken als je me het vraagt.

On topic: R* gebruikt wel meer van die soort "woordspelingen". Het zou me niet verwonderen zou je er 1000 meer kunnen opsommen ;-)

hij heeft je mening over die autos niet gevraagd maaar ja wat kan je eraan doenv rij land

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.rockstargames.com/IV/screens/12...g1_1280x720.jpg

In de link hierboven staat een zwarte 4-deurs auto met een rood logo op de achterbakdeur (voor de taxi-MPV). Het lijkt een beetje op een Mitsubishi logo. Ik denk dat dat een auto is van het merk Maibatsu. Als je weet wat Maibatsu is klik dan AUB op de link voor meer info. Dus misschien is het wel als je in een auto stapt dan staat er in de HUD: Maibatsu ............. De naam van de auto en het merk waarvan ie is.

Verder is voor de zwarte auto een crossmotor te zien. Misschien wel een Sanchez

Mitsubishi logo

Maibatsu logo

Maibatsu_Corporation_logo.gif

daihatsu + mitsubishi

Logisch dat het allebij Japanse auto's zijn! :schater:

Bewerkt: door -IV-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...