NickBonJovi Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Hallo ik heb net het autobedrijf aangeschaft! =D Moet je al die auto's van het lijstje in de garage stoppen? Ik heb er namelijk al een gedaan en die word afgestreep ofsow. En waar is die roze cirker lvoor die kaart voor (ben er nog niet in gaan staan)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Ik zou maar ff >==HIER==< gaan kijken. Daar staat dat je met de gevonden auto naar het lijstje moet gaan. Er gaat dan een garage deur open en daar moet je de auto in zetten. Zo simpel is het. Misschien breng jij auto's van lijst 2 maar ben jij dan bij lijst 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Bedankt! en weet je waar de blista compact is? Er staat geen vindplaats op WIKIGTA de rest heb ik al =D Bewerkt: 10 februari 2008 door NickBonJovi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 De roze cirkel is overigens voor >>Vice Street Racer<<. Hier kun je races doen, en natuurlijk geld winnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Ook bedankt, en weet je waar de blista compact is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Ook bedankt, en weet je waar de blista compact is? hmmm.... deze rijd geloof ik veel rond in het gebied van Sunshine Auto's. Rijd hier eens even door en zoek de BLista Compact eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sniper rifle Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 voor de blista compact moet je gewoon geluk hebben om die te vinden Ik zie hem wel veel in Downtown en rond the north point mall In de gebieden van cubans en haitans zie je hem zelden veel geluk bij t zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.