.:TOM:. Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik heb hier het stuk code: Zie bijlage Ik wil zorgen dat je binnen de 10 seconden op de vraag moet antwoorden of dat ie anders afsluit. Hoe ? Tom VB.txt Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Iemand die hiermee ervaring heeft ? Ik zou het graaag willen weten. Tom Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Weeral een bump Niemand antwoordt dus Tom Reageren
RonaldVC Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Als je tot drie keer toe je topic moet bumpen en nog steeds geen reacties hebt gehad lijkt het me aardig duidelijk dat de mensen hier je niet kunnen helpen. Misschien zal je toch elders hulp moeten vragen.. Het kan zijn dat er alsnog iemand is hier die een oplossing voor je heeft, dat kan je natuurlijk gewoon afwachten. Het is niet nodig dit topic nogmaals te bumpen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.