spacebook Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Hallo Ik zoek een kogelvrije auto om Turismo te halen. De storyline heb ik uitgespeeld en ik heb de patriot en die andere legerwagen al kapot is er nog een kogelvrije auto? m.v.g. Niels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Ik heb ooit zelf een topic aangemaakt met de vraag naar alle kogelvrije wagens uit het spel. Dat topic kan je hier vinden. Zoals je kan zien, heb je de beste wagens al kapot gereden, en zijn diegene die overblijven niet echt geschikt voor een race. Vandaar dat WikiGTA ook aanraad om deze race voor je Portland verlaat al te voltooien. Bewerkt: 10 februari 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Torritor Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Nee, je kunt alleen de Patriot gebruiken zover ik weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Alleen die patriot is toch kogelvrij in GTA III of vergis ik me nou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Spawn een tank en doe de missie. schiet een auto kapot met de tanki en duw het wrak in je garage. Nu heb je een kogelvrije ontploffingsvrije Cheeta. In de missie Van Heist kun je de kogelvrije Securicar in je garage zetten en heb je een kogelvrije Securicar. lijst kogelvrije auto's: Cheetta, Patriot na de missie Marked Man, Securicar in de missie Van Heist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Torritor Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Volgens mij niet. De Partiot krijg je pas als je een opdrachtgever naar het vliegveld brengt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Volgens mij niet. De Partiot krijg je pas als je een opdrachtgever naar het vliegveld brengt.namelijk Ray,die patriot is ergens te vinden in een garage bij het tw@ cafe bij stauton island. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Torritor Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Het is in Staunton Island, hoor! En niet bij dat eiland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BraveheartjeNL Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 ik weet het niet zal wel vet wesen zonder cheats own je dan dik met een panser auto tank gaat ooit kapot dus greetz brave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Hij is te vinden dicht bij Newport. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.