Jump to content

Gta:IV Multiplayer info?


Puma

Recommended Posts

Zoals bijna onvermijdelijk is bij de release van een grootse en fameuze game als Gta:IV, is er ook dit keer weer wat geleaked. De site Destructoid.com meent een betrouwbare inside-bron te hebben in de Rockstar Games studio's (klik hier voor het originele artikel) en zegt via diegene(n) informatie te hebben verkregen over de multiplayer (gamemodes) in Gta:IV.

Een korte samenvatting is eigenlijk niet eens mogelijk, het hele bericht gaat er eigenlijk alleen maar om dat ze een inside bron hebben waarvan ze informatie krijgen. Het enigste wat op te maken is uit het artikel is dat er waarschijnlijk geen uitgebreide MMO (MultiMultiplayerOnline) in zal zitten, "enkel" wat verschillende gamemodes, die, maar nu zit ik zelf te speculeren, waarschijnlijk zullen variëren van het klassieke "Capture the Flag", "DM" en wie weet is er zelfs een gamemode present waarin het buurten-veroveren concept uit San Andreas als complete gamemode uitgewerkt wordt.

De reden dat er maar weinig in het artikel gepubliceerd wordt over de multiplayer, terwijl ze dat weldeglijk kunnen, is dat de inside-bron niet wil dat hij "bekend" wordt, en dat Rockstar het niet toestaat, om commerciële redenen, dat er informatie wordt vrijgegeven over de multiplayer.

Dat Rockstar niet wil dat er nu al informatie wordt vrijgegeven over de multiplayer, kan ertoe duiden dat de multiplayer groots is opgezet. Wanneer het enkel uit een paar gamemodes had bestaan, zoals CTF en DM, was het minder "erg" geweest wanneer er informatie bekend zou zijn gemaakt. Rockstar vindt het schijnbaar wel degelijk erg dat er informatie bekend zou zijn kunnen gemaakt, en kapte het af: duidt dit op een grootse opzet van de multiplayer functies?

Dit alles baseer ik enkel op het artikel, en het is niet de bedoeling dat jullie dit nu als houvast gaan gebruiken om maar iets te "weten" over de multiplayer. Lees het artikel en vorm je eigen mening, dat is wat ik ook heb gedaan, en: mijn mening is niet heilig, hè?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop toch wel dat de multiplayer uitgebreid gaat worden zoals mta of sa-mp, dat je niet zo snel raakt uitgekeken.

Ik hoop dat er ook een soort MMO inkomt dat je met ... man in heel liberty ciry kan freeroamen.

Ik vertrouw het artikel niet echt, maar ik kan wel geloven dat de multiplayer niet zo uitgebrijd wordt als ik wil, maar R* kan nog altijd voor verassing zorgen.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...