Wolm Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 hoe zet ik gebouwen in GTA SA? en hoe zet ik andere wapens en kleren enzo in ik wil da heel graag weten dus alvast bedankt als je me helpt groetjes Wolm Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Welkom op het forum Wolm en welkom in de wereld van de modders. Een wereld waar veel mogelijk is Maar even serieus: Je wilt graag leren modden, een gebouw in GTA San Andreas zetten en ook kleding stukken. Voor het plaatsen van een gebouw in GTA San Andreas staat in onze MTL een tutorial voor het mappen met MEd, een programma om gebouwen in SA te zetten. Die vind je hier. Het kan ook zonder MEd, daarvan is een video tutorial van Wazuup te vinden, hierzo. Voor het ingame zetten van kledingstukken is hier op het forum volgens mij géén tutorial te vinden, al is dat een kwestie van het vervangen van de goede dff'en. Veel succes! Greetz Reageren
Wolm Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Heel erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.