Jump to content

GTA Vice City Stories PSP

Recommended Posts

Geplaatst:

IK BEN VAN PLAN OM EEN MOD TE MAKEN VOOR GTA VICE CITY STORIES VOOR PSP MAAR HOE MOET IK ERAAN BEGINNEN IS ER SOMS IEMEND DIE ME KAN HELPEN

>>> Door DaBeast: In het vervolg wat minder schreeuwend graag..<<<

Geplaatst:

Daar kun je geen mods voor maken, mods kunnen alleen op de PC en op de gewone Xbox gemaakt worden. Dus helaas. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer het voortaan zonder capslock aan te hebben (of shift in te houden...).

Je kunt geen mods maken voor GTA op de PSP.

EDIT: DenkaanHenk was me voor :puh:

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

srry mn caps lock stond nog aan maar kun je anders mods downloaden op je pc van gta vcs en dan overzetten naar psp

• 4 weken later...
Geplaatst:
:tu: ik zou de cheetah willen modden naar mijn evo uit need for speed carbon maar hoe moet ik dat dan doen moet ik mn evo dan converteren naar gta vcs of wat want dit heb ik nog nooit zelf gedaan want meestal download ik mods voor gta vc voor pc maar ik zou nu dus mijn cheetah willen modden voor mn evo hoe doe ik dit :tu:need for speed and gta rulezzz[/font]
:tu: ik zou de cheetah willen modden naar mijn evo uit need for speed carbon maar hoe moet ik dat dan doen moet ik mn evo dan converteren naar gta vcs of wat want dit heb ik nog nooit zelf gedaan want meestal download ik mods voor gta vc voor pc maar ik zou nu dus mijn cheetah willen modden voor mn evo hoe doe ik dit :tu:need for speed and gta rulezzz[/font]

Je maakt een grapje!?

Hoe wil je in godsnaam een wagen uit NFSC converteren naar GTA VCS???

De wagens in NFSC hebben géén motors en ook géén losse deuren.

Je dient dus zelf de zetels, veel gaten en nieuwe polys toe te voegen.

Ook zul je de motor zelf moeten modelen, anders zie je een gat in de motorkap.

Dan moet je je PSP ombouwen(?) en kijken hoe de DFF in mekaar zit in VCS.

En dan heb je ook een 3d programma die VCS parameters ondersteunt.

Anders kun je een brief sturen naar R* en vragen of zij het voor je wilden doen.

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:
en als ik die brief stuur naar R* naar waar stuur ik die dan
Meen je dat serieus!? Nou 't adres is makkelijk gevonden:
Rockstar North

Calton Square, 1 Greenside Row, Edinburgh, EH1 3AP

Registered in England No. 03312220

Registered Address: Saxon House, 2-4 Victoria Street, Windsor, Berkshire, SL4 1EN

Maar hoe groot schat jij de kans dat jouw vraag ook daadwerkelijk behandeld wordt? Bovendien is dat toch allemaal illegaal met die PSP? Als ik jou was zou ik de hoop gewoon opgeven, of je moet heel veel ervaring hebben met bestandsformaten, 3D modellen en hardware kraken... :7

Geplaatst:

Jij hebt echt behoorlijk ambitieus en je bekijkt alles heel erg positief. Op zich is dat niet slecht, maar je moet wel realistisch blijven. Er zijn namelijk een aantal redenen waardoor geen van jou plannen kan slagen.

VCS Modden:$

PSP games zijn hard coded. Ze zijn niet gemaakt om door Windows of een programma wat op Windows werkt geopend of bewerkt te kunnen worden.

Rockstar een brief schrijven heeft ook weinig zin. Punt 1 zouden ze het al niet doen omdat ze niet ieder verzoek kunnen inwillegen, en punt 2 zijn ze bezig met GTA IV.

Ik respecteer je door je positieve instelling wel :)

Ten eerste zou ik niet Rockstar North contacteren, maar Rockstar Leeds. Ten tweede, modellen in VCS en/of LCS gaat bijna niet. Met Textures kun je rommelen, en misschien zelfs vervangen, maar je eigen creaties ingame krijgen is zeer moeilijk. Er zijn namelijk geen tools voor om bij deze bestanden te kunnen, alleen R* beschikt over deze programma's. Als laatste heb je ook custom fw's nodig om de progamma's te laten lopen die nodig zijn om het aangepaste spel te kunnen spelen.

Het is overigens niet illegaal, maar om het te kunnen spelen heb je wel fw's met daarbij de bijbehorende programma's nodig, wat wel weer illegaal is. Maar dat is het meeste model gerei hier, dus dat maakt niet uit. Alleen helpen we je daar niet bij.

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

ja dan zal ik mijn actie om die brief te schrijven maar staken, maar om te modden niet ik ken iemand ja eigenlijk een kennis van mijn ma die hier heeeeeeel veel over afweet dus misschien zal dit nog wel lukken ook

Geplaatst:

Dit topic slaat nergens meer op in my opinion..

Het komt er dus op neer dat het niet mogelijk is om de portable GTA's te modden. Er bestaat wel een VCS/LCS PS2 model importer, maar verder als dat gaat het absoluut niet komen voorlopig. Overigs zijn VCS en LCS op een andere engine (RAGE) en dus moeten alle tools opnieuw gemaakt worden.

Over de legaaliteit over Custom Firmwares valt te twisten. Als men deze gebruikt voor wat ze gemaakt zijn (homebrew en het spelen van je backups van games die je bezit (dus ook de PS1 games die geconvert zijn) is het legaal. Maar het is nou eenmaal een feit dat je voor de PSP illegale games kan downloaden, en dus de functies van een custom firmware kan misbruiken (zelfde verhal met softmod en chipmod trouwens). Daarom word dit op dit forum verboden hoe men die dingen doet, of hoe je er aan geraakt..

Om overbodige spam te voorkomen gooi ik er een slot op :slotje: . Mocht je 'kennis' een tool gemaakt hebben, stuur me gerust een PB, en je topic zal herrezen worden uit den dode.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...