Scorpiuss Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Ik wil een savegame van internet in mijn spel zetten, maar telkens als ik hem start begint hij met de eerste cut-scene dat CJ naar Los Santos vertrekt. Hoe kan dit? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Dan heb je waarschijnlijk versie 2 van GTA San Andreas, je kunt met >>>deze<<< patch GTA San Andreas naar versie 1 downgraden. Succes. Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Dan heb je waarschijnlijk versie 2 van GTA San Andreas, je kunt met >>>deze<<< patch GTA San Andreas naar versie 1 downgraden. Succes. En dat heeft er niks mee te maken... De versies hebben te maken met het bestand 'script.img'. Dat bestand kun je vinden in je GTA San Andreas map. Kijk in de map 'data' --> 'script'. Daar zul je de bestanden main.scm en script.img vinden. Kijk naar de grootte van 'script.img'. Is hij 568 kB groot, dan heb je V1. Is hij 562 kB groot, dan heb je V2. Download savegames van die versie. In de downloaddatabase kun je de meeste vinden, er zal automatisch een vakje met de versie staan, of het zal in de naam staan. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 En als je dan uiteindelijk toch nog dié savegame wilt, dan kan je even dit topic bekijken, en zal je vanzelf zien dat je ook savegames van een andere versie kan spelen. Maar eigenlijk heb ik wel een makkelijker trucje, als je savegames van V2 wilt spelen zet je de main.scm en script.img van V2 erin, en als je savegames van V1 wilt spelen, zet je die erin van V1. Veel makkelijker vind ik, en het werkt. Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Maar eigenlijk heb ik wel een makkelijker trucje, als je savegames van V2 wilt spelen zet je de main.scm en script.img van V2 erin, en als je savegames van V1 wilt spelen, zet je die erin van V1. Veel makkelijker vind ik, en het werkt. Nadeel is wel dat je dan niet meer je oude savegames kunt spelen en ik weet niet of de topicstarter dat wel wil Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Maar eigenlijk heb ik wel een makkelijker trucje, als je savegames van V2 wilt spelen zet je de main.scm en script.img van V2 erin, en als je savegames van V1 wilt spelen, zet je die erin van V1. Veel makkelijker vind ik, en het werkt. Nadeel is wel dat je dan niet meer je oude savegames kunt spelen en ik weet niet of de topicstarter dat wel wil Jawel hoor? Ik heb nooit problemen gehad hoor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.