Jump to content

Windows Movie Maker probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Sinds kort heb ik een filmpje gemaakt met Windows Movie Maker . Later heb ik hem even afgespeelt op Windows Media Player, dat ging goed. Maar als ik hem weer wil bewerken met Windows Movie Maker, krijg ik deze melding:

Het bestandstype van bestand C:\Documents and Settings\thuis\Mijn documenten\Mijn video's\My story.MSWMM wordt niet ondersteund en het bestand kan niet worden geïmporteerd in Windows Movie Maker.

Heeft iemand enig idee hoe ik hem weer kan bewerken met WMM???

Groeten Blizzard.

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

Sinds kort heb ik een filmpje gemaakt met Windows Movie Maker . Later heb ik hem even afgespeelt op Windows Media Player, dat ging goed. Maar als ik hem weer wil bewerken met Windows Movie Maker, krijg ik deze melding:

Het bestandstype van bestand C:\Documents and Settings\thuis\Mijn documenten\Mijn video's\My story.MSWMM wordt niet ondersteund en het bestand kan niet worden geïmporteerd in Windows Movie Maker.

Heeft iemand enig idee hoe ik hem weer kan bewerken met WMM???

Groeten Blizzard.

heb je een *avi (of ander videoformaat NIET *.mswmm) van het bestand gemaakt en kan je die wel afspelen in wmp? zo ja, lees dit hieronder.

heb je misschien de filmpjes waarvan je hem hebt gemaakt, (dus de niet bewerkte video's die zijn geimporteerd in wmm om de uitijndelijke video te krijgen) verwijderd, verplaatst naar een andere map of de titel veranderd? dat zou namelijk de oorzaak kunnen zijn. als je ze hebt verwijderd en ze staan nog in je prullenbak dan moet je ze even terugzetten dit ook als je ze in een andere map hebt gezet, als je de naam hebt veranderd moet je deze weer veranreren in de naam die ze eerst hadden. als de filmpjes helemaal van je pc af zijn ben je denk ik genootzaakt om de film zoals hij nu is, (dus het bestand dat je ook in wmp afspeelt) weer in te voegen in wmm om een nieuw project te maken.

gr. jeroen

EDIT: @Thundercover, ja dat heb je inderdaad goed opgemerkt!!!

Bewerkt: door jeroenvangeel13
Geplaatst:
(...) het bestand kan niet worden geïmporteerd in Windows Movie Maker.(...)

Is het niet gewoon zo dat je het spel moet openen en niet moet importeren? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...