Jump to content

mohaa / mohaa sh probleem...

Recommended Posts

Geplaatst:

laatst pakte ik weer eens een oudegame uit de kast: medal of honor allied asault warchest (dat is mohaa + alle uitbruidingssetten) omdat mn pc een tijdje geleden gebrickt was, en voor de multiplayer een update moest doen (en de pc hem niet meer herkende vanwege de brick) had ik medal of honor allied asault + spearhead opnieuw geinstalleert....ik had de update gedaan en begon met de multiplayer, alles leek goed te zijn. Totdat ik iemand met een geweer zag lopen de zwart-wit gestreept was....ik dacht dat het aan de server lag maar ne hoor, toen ik in een andere server ging had ik het zelfde probleen. Zelfs in de singleplayer blijven deze strepen zitten en ik weet niet hoe ik het weer normaal krijg :N:N Kan iemand mij helpen???? :?:?

Heel heel heel veel dank GTA master 1,

Geplaatst:
Opnieuw installeren? Video drivers updaten? Laatste patch installeren?

ja..alles is ge update of gepatcht

Geplaatst:

Zo te zien ligt het waarschijnlijk aan je videokaart, of aan missende of corrupte texture bestanden op je harde schijf. Aangezien je het nog steeds had na het opnieuw installeren, ga ik ervan uit dat er iets mis is met je videokaart. Doet je videokaart dit ook bij eventueele andere spellen? Ik had een vergelijkbaar probleem bij Medieval II: Total War. sommige poppetjes waren zwart en sommige hadden andere vergelijkbare mankementen. De oorzaak was dat er gewoon te veel poppetjes op het scherm te zien waren en mijn videokaartje kon gewoon niet zo snel zoveel textures laden. Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en dat je snel kan gaan genieten van die game die het waard is om te spelen ;).

Geplaatst:
Zo te zien ligt het waarschijnlijk aan je videokaart, of aan missende of corrupte texture bestanden op je harde schijf. Aangezien je het nog steeds had na het opnieuw installeren, ga ik ervan uit dat er iets mis is met je videokaart. Doet je videokaart dit ook bij eventueele andere spellen? Ik had een vergelijkbaar probleem bij Medieval II: Total War. sommige poppetjes waren zwart en sommige hadden andere vergelijkbare mankementen. De oorzaak was dat er gewoon te veel poppetjes op het scherm te zien waren en mijn videokaartje kon gewoon niet zo snel zoveel textures laden. Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en dat je snel kan gaan genieten van die game die het waard is om te spelen ;).

het kan niet daar niet aan liggen....ik had de game eerder ook al op mn pc staan en volop gespeelt (ja mohaa had ik bijna uitgespeelt) en toen was er niks aan de hand....en mn videokaart is trouwens een nvidia Geforce 6200 Turbocache...dus ruim boven de eisen...toen ik hem er eerder op had staan was mn videokaart zelfs nog lager dan nu! (er is in de tussentijd een update beschikbaar gekomen)

ik kwam er trouwens net achter dat het niet zwart witte strepen zijn maar volgens mij zjn het witte strepen over de textures,,,het zit trouwens ook op gewone objecten zag ik net...zoals een kar

Geplaatst:

ik probeerde net de gewone mohaa..(die had ik nog niet geprobeert sids dit probleem en die blijkt het goed te doen?!?!?!?!

Geplaatst:

Is het alleen met de extra wapens die je krijgt in de expansion spearhead of met alle wapens? denk dat het iets met de textures is. misschien moet je is proberen een mod te installeren ( kan je downloaden op mohfiles) en dan kijken of je nog steeds dat probleem heb. ik speel t nu al jaren iedere dag ^_^ als je xfire heb voeg me maar toe: jeffer14

Geplaatst:
Is het alleen met de extra wapens die je krijgt in de expansion spearhead of met alle wapens? denk dat het iets met de textures is. misschien moet je is proberen een mod te installeren ( kan je downloaden op mohfiles) en dan kijken of je nog steeds dat probleem heb. ik speel t nu al jaren iedere dag ^_^ als je xfire heb voeg me maar toe: jeffer14

het is ook bij bijv een gewoon geweer....maar ik weet mischien (half) de oplossing...omdat ik net in cod 1 ff speelde kwam ik daar ook een gestreepte deur tegen....en als ik de multiplayer opstart zegtie dat mn User Interface 7 is en 9 moet zijn...ik heb al geprobeert directx te updaten maar die blijft op v9.0c of iss dat Userinterface iets anders.??

• 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...