kylian2 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) hallo ik heb een vraag ik heb dus een spel dragon ball z shin budokai bijna uitgespeeld dus ik had een vraagje hadden jullie nog wat codes of zow? danm hoor ik het graag Bewerkt: 18 maart 2008 door kylian2 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Hey kylan, Naast de Dragon Road-mode (de verhaalmodus) word je een ruim aanbod aan gamemodes geschonken. Waaronder Time Attack, Training, Network Battle [Ad-Hoc Multiplayer] en Survival. De Survival mode geeft je zeven verschillende parkoersen waarin je steeds moeilijkere tegenstanders onder je neus krijgt, en je doel is, zoals de titel al aangeeft, om te overleven. De moeilijkheidsgraad in alle modes is helaas een stuk lager dan op de consoles. Reageren
kylian2 Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 oke dan najaa daankjewel hea Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.