Jump to content

Een trompet en een trombone in VC ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heyz,

Dit kwam ik tegen op het web , die modders worden ook echt gek..

trumptromb.jpg

Download:

-- link verwijderd --

Bron:

-- link verwijderd --

Freek

Bewerkt: door patrickw
Geplaatst:

Links naar andere gta sites zijn verboden. Gelieve de link te verwijderen. En ik denk dat dit een vrij nutteloos topic is. Mag hier geen slotje aan ?

Geplaatst:

Die links mogen inderdaad niet, maar ik laat het topic nog even open. Het gaat zeker over modden, en misschien komen er nog meer grappige/onwaarschijnlijke wapens langs :)

@robienske: Jouw post komt heel dicht bij SPAM :(,

hiervoor is de nieuwe report-button bedoeld ;)

Geplaatst:

Gooi dit hele topic dan maar weg <_< <_< <_< ( Durft zijn emoties niet uit te drukken )

Geplaatst:
Gooi dit hele topic dan maar weg <_< <_< <_< ( Durft zijn emoties niet uit te drukken )

Die links mogen inderdaad niet, maar ik laat het topic nog even open. Het gaat zeker over modden, en misschien komen er nog meer grappige/onwaarschijnlijke wapens langs

@robienske: Jouw post komt heel dicht bij SPAM ,

hiervoor is de nieuwe report-button bedoeld 

En dan ga jij lopen zeggen gooi het topic weg d'0h!

Geplaatst:

Doe nou eens rustig :angry: . Iedereen, vind het zo vreselijk dat er iemand in een Ambulance in elkaar word geslagen, maar hier zijn we al pis nijdig als er iemand wat zegt over een topic. De één word nog kwaaier dan de andere terwijl we het over niks hebben. Laten we dit topic nou maar niet volspuiten met spam en gewoon back on topic en niet meer zo zeuren, want geef nou toe dit slaat nergens op he :) .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...