peter-de-gekste Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Hallo mensen, Ik wou vanmiddag een filmpje omzetten naar .mp4, maar de converter deed het niet. Ik dacht dat het aan de converter zou liggen en heb vervolgens een nieuwe gedownload. Ik wou precies hetzelfde bestandje weer omzetten, maar weer doet hij het niet. Ik kreeg de zelfde foutmelding. Namenlijk: Error while opening codec for input stream. Wat is er dan niet goed?? MvG Peter Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Hallo mensen,Ik wou vanmiddag een filmpje omzetten naar .mp4, maar de converter deed het niet. Ik dacht dat het aan de converter zou liggen en heb vervolgens een nieuwe gedownload. Ik wou precies hetzelfde bestandje weer omzetten, maar weer doet hij het niet. Ik kreeg de zelfde foutmelding. Namenlijk: Error while opening codec for input stream. Wat is er dan niet goed?? MvG Peter de codec van je videobestand gaat niet samen met de codecs die je convert software kan lezen. ik heb dit probleem ook eens gehad heb het toen opgelost door eerst het bestand als een video-dvd te branden en daarna vanaf de dvd naar een mp4 geconverteerd. gr. jeroen Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Hallo mensen,Ik wou vanmiddag een filmpje omzetten naar .mp4, maar de converter deed het niet. Ik dacht dat het aan de converter zou liggen en heb vervolgens een nieuwe gedownload. Ik wou precies hetzelfde bestandje weer omzetten, maar weer doet hij het niet. Ik kreeg de zelfde foutmelding. Namenlijk: Error while opening codec for input stream. Wat is er dan niet goed?? MvG Peter de codec van je videobestand gaat niet samen met de codecs die je convert software kan lezen. ik heb dit probleem ook eens gehad heb het toen opgelost door eerst het bestand als een video-dvd te branden en daarna vanaf de dvd naar een mp4 geconverteerd. gr. jeroen Ok dat is dus een probleem, want mijn pc kan geen dvds branden.. maar zou ik het wel bv eerst naar een MPEG ofzo kunnen omzetten en dan nog eens proberen?? Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Hallo mensen,Ik wou vanmiddag een filmpje omzetten naar .mp4, maar de converter deed het niet. Ik dacht dat het aan de converter zou liggen en heb vervolgens een nieuwe gedownload. Ik wou precies hetzelfde bestandje weer omzetten, maar weer doet hij het niet. Ik kreeg de zelfde foutmelding. Namenlijk: Error while opening codec for input stream. Wat is er dan niet goed?? MvG Peter de codec van je videobestand gaat niet samen met de codecs die je convert software kan lezen. ik heb dit probleem ook eens gehad heb het toen opgelost door eerst het bestand als een video-dvd te branden en daarna vanaf de dvd naar een mp4 geconverteerd. gr. jeroen Ok dat is dus een probleem, want mijn pc kan geen dvds branden.. maar zou ik het wel bv eerst naar een MPEG ofzo kunnen omzetten en dan nog eens proberen?? dat kan inderdaad geen kwaad om te probeeren maar ik denk dat die software dus ook dan weer niet kan converteren, wat je dan mss zou kunnen proberen is een vcd maken dit is een optie in de meeste brandrogramma's je brand dan een film op een cd zodat ook je dvd speler hem kan lezen. meestal heet dit gewoon vcd, v-cd of video-cd. succes ermee. gr. jeroen Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 mijn pc brand helemaal nix.. maar ik heb het geprobeerd, maar de andere programmas pakken hem wel..alleen converten hem maar voor de helft -.- Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 mijn pc brand helemaal nix..maar ik heb het geprobeerd, maar de andere programmas pakken hem wel..alleen converten hem maar voor de helft -.- en je hebt wel gewoon de volledige programma's? of zijn het trail versies? Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 mijn pc brand helemaal nix..maar ik heb het geprobeerd, maar de andere programmas pakken hem wel..alleen converten hem maar voor de helft -.- en je hebt wel gewoon de volledige programma's? of zijn het trail versies? het zijn volledige programmas Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 hmmmm dan zou ik het echt niet weten, je kan xilisoft video converter of winavi probeeren daar heb ik zelden problemen mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.