Jump to content

Oudste film

Oudste film  

26 leden hebben gestemd

1. 1. In welke jaar is oudste film die je hebt gezien?

• Minder dan 1910
      2
    • 1910-1920
      2
    • 1920-1930
      3
    • 1930-1940
      2
    • 1940-1950
      1
    • 1950-1960
      0
    • 1960-1970
      8
    • 1970-1980
      1
    • Meer dan 1980
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Welke film is oudste film die je hebt al gezien?

Mijn oudste film die ik heb al gezien is The Knockout (1914) met Charlie Chaplin.

Geplaatst: (bewerkt)

De oudste die ik heb gezien is zover ik weet The Sound of Music (1965) maar het kan best dat ik ooit een oudere heb gezien, let nooit zo erg op het jaartal.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Ik denk dat ik al wel oudere films gezien heb. Enkel weet ik de titels daarvan niet. Dus laat staan dat ik het jaartal hier nog van weet.

Ik ga net zoals bovenstaande posts mee. The Sound of Music heb ik meerdere keren gezien en daarvan ken ik de titel en het verhaal nog goed inclusief het jaar. Voor een film in die tijd is The Sound of Music wel erg knap..

Geplaatst: (bewerkt)

het oudste wat ik ooit heb gezien was charlie chaplin modern times(1931)en verder heb ik npg serie van 38 a 22 jaar oud.

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Ik heb ook wel eens een Charlie Chaplin film gezien maar weet niet welke. Ik heb wel een keer op school een oude film over de heilige Bernadette en Lourdes, was zo'n zwart-wit film en aan de filmkwaliteit moet het wel een hele oude film zijn geweest :D .

Geplaatst:

Ik heb een van de eerste Chaplin films gezien. Ik weet niet hoe ie heet maar ik heb 'm gezien bij levensbeschouwing (communicatie zoals gezichtsuitdrukking).

Geplaatst:

De oudste film die ik gezien heb is Nosferatu, eine Symphonie des Grauens uit 1922. Daarna Metropolis uit 1927. Vooral die laatste moet iedere filmliefhebber eens gezien hebben.

Geplaatst:

Volgens mij 007 Thunderball (1965) en daarna The Good The Bad And The Ugly (1966). Misschien heb ik een oudere film gezien maar dit zijn de oudste die ik op dvd heb.

Geplaatst:

Ik heb ook eens een stukje van Charlie Chaplin gezien, maar was maar een klein stukje. Verder is de oudste die ik me echt herinner Stalker (1976)

Geplaatst:

sound of music zal de oudste zijn.

ik had nog een vraagje ik zou graag de originele film van king kong willen

zien is die ergens op het internet te bekijken of te dowloaden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...