xgaming Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Goedenavond leden, Ik was even bezig in Flash (Ja, ook van Adobe om websited e.d. mee te bouwen) en had een logo gemaakt. De punten die ik belangrijk vind: -Strak -Herkenbaar -Modern Nou wil ik weten of deze punten er een beetje in voorkomen. Vooral herkenbaar vind ik belangrijk: Zie je een beetje duidelijk de afkortinge xgaming erin staan? Ik zelf zie er namelijk meer een gespiegelde K in of >. Iemand nog suggesties? Rates mogen ook Bedankt P.S. Ben geen 'goede' photoshopper, eigenlijk kan ik er niks mee. Flash vind ik zéér makkelijk werken. Netzoals Illustrator. Reageren
Cabyon Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Jawel, maar je hebt een halve X erin gestopt. Misschien zou je dat een beetje kunnen aanpassen?? Reageren
xgaming Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Jawel, maar je hebt een halve X erin gestopt. Misschien zou je dat een beetje kunnen aanpassen?? Klopt, probleem is dan dan ik het logo er nogal vreemd uit vind zien. Hier met de hele X: Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Heej, Het eerste wat me opvalt is dat het meer op KG lijkt. Maar dan met een gespiegeld K. Misschien dat je hier iets aan kan doen. Als ik weer verder kijk lijkt het op >G. Voor de rest is het wel goed. Goede font ook! Misschien wat meer kleurgebruikt. Bij dit soort dingen vind ik altijd onranje mooii! Reageren
xgaming Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Bedankt voor de reacties Heeft iemand misschien nog ideeën om het logo te veranderen? Over de kleur, oranje is ook nog een optie maar ik wil eerst het 'ontwerp' hebben voordat ik het ga inkleuren. Momenteel zou ik niet weten hoe ik de X erin verwerkt moet krijgen. Als iemand dat weet, zeg het gerust @GTA-Fan2: ik heb een font gedownload, die zelf aangepast (in Flash) waardoor je dus eigenlijk een unieke font krijgt. Reageren
Eli R Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik heb even wat voor je geprobeerd, en naar mijn mening lijkt dit al een stuk beter: Reageren
xgaming Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ik heb even wat voor je geprobeerd, en naar mijn mening lijkt dit al een stuk beter:[plaatje.jpg] Bedankt Ziet er goed uit Reageren
TomHagen Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Mijn suggestie is om kleur te gebruiken, en dan bijvoorbeeld zoiets: (let niet op de uitvoering). Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Jawel, maar je hebt een halve X erin gestopt. Misschien zou je dat een beetje kunnen aanpassen?? Klopt, probleem is dan dan ik het logo er nogal vreemd uit vind zien. Hier met de hele X: Very nice, xgaming! Reageren
gybrus Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 netjes mooi strak maar ik zou de linker kant van de G niet afronden. Misschien een leuk effectje er nog overheen? Reageren
xgaming Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 netjesmooi strak maar ik zou de linker kant van de G niet afronden. Misschien een leuk effectje er nog overheen? Ik dacht aan een motion blur of een alpha effect Maar dat komt nog wel, moet eerst nog even een web 2.0 website in elkaar zetten Misschien van het weekend dat ik het resultaat laat zien. Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Wat dacht je van zoiets: (let even niet op de detail, gaat om het idee ) Reageren
xgaming Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Wat dacht je van zoiets: (let even niet op de detail, gaat om het idee )[logo.png] Ziet er opzich ook wel gelikt uit Zal nog moeilijk worden om het mooiste logo eruit te viseen Horen die grijze vlakjes er of moest ik daar niet opletten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.