sluipschutter Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 hey wie weet of de mod kapot is of ik het niet goed heb in gestelt of ligt eraan dat ik v.2 heb vriendelijke groeten hey ik heb gedaan wat jij zei maar dan heb ik de foute cd in me pc zitten dus heb ik no cd crack nodig maar die kan jij niet geven weet je dan wat ik beter meot doen? tuurlijk heb ik die waarom denk je niet? en ik heb het al voor elkaar ik was het op nieuw aan het installeren en toen dee die het goed en geen fout melding over je cd is niet echt ofzo Reageren
gtaonline Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 ik heb hem gedownload alleen er is een probleem er zit alleen een faggio.dff in er moet ook een faggio.txd zijn anders doet hij het niet Reageren
gtaonline Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ok Bedankt Jongens ,Nog 1 vraagje Hoe kan je dan 2 scooters hebbe , Kan je bv. 1 op Faggio , en andere Pizza boy ? Bedankt alvast , Ja, je kan inderdaad 2 scooters hebben in 1 spel maar bedenk wel dat er maar 1 handling is voor beide scooters. Daarmee bedoel ik, je kan geen 2 handlingen hebben. In de handling,cfg staat een lijn, dat heet Moped. En die geldt voor beide dus moped is de handling voor faggio en pizzaboy? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.