Jump to content

Ben onzeker over downloaden..

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste Leden,

Ik wil Adobe Photoshop wel downloaden via Adobe.com, maar ik ben onzeker, want ik wil het liefst GEEN geld betalen. Hoe los ik dit op? En hoeveel kost Adobe Photoshop CS Extended?

Geplaatst:

Er is een Trial versie van 30 dagen voor Adobe Photoshop, hierna zul je wél moeten betalen als je Photoshop wilt gebruiken. Je kunt de nieuwste Photoshop Trial hier downloaden.

Adobe Photoshop CS Extended kost $999,- dollar, als ik dat op deze site zie. Als je dat omrekent naar euro's, kom je wel uit op een aardig bedragje. Nou weet ik niet precies de wisselkoers van de dollar om het exacte bedrag uit te rekenen in euros, maar ik schat iets rond de €500,-. ;)

Geplaatst:

En nog even voor de duidelijkheid, als je iets download van de adobe site hoef je geen bankgegevens en/ of creditcardgegevens in te vullen en ze kunnen je dus nooit geld afhandig maken zonder dat jij daar vrijwillig toestemming voor hebt gegeven! Ook zullen ze je niet doodspammen met vragen of je wil betalen, als jij na de trial niet wil betalen dan doe je dat dus gewoon niet, je kan dan het programma niet meer gebruiken maar ze zullen je niet e-mails blijven sturen over wanneer je nou eindelijk eens betaald. Trials zijn geheel vrijblijvend =]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...