GTAgangsta Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Hallo allemaal, Ik heb sinds kort windows xp er weer opnieuw op. ik heb een printer, een HP DeskJet 5900 series. maar ik plugde de usb-kabel erin, en toen moest ik dus de software installeren maar ik ben de cd kwijt kan ik die software ergens downloaden? Greetzz GTAgangsta Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) Wellicht dat je iets kan met deze download of van de HP-website zelf: klik. (Even Ctrl+F en zoeken naar 5900.) Edit: @ hieronder: Ik zie het. Bij de tweede link staat de 5900 bij een pc, niet bij een printer. Bewerkt: 13 februari 2008 door Thundercover Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Wellicht dat je iets kan met deze download of van de HP-website zelf: klik. (Even Ctrl+F en zoeken naar 5900.) ja die eerste had ik ff gedownload maar die wil niej en bij die tweede staat 5900 niet :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.