overv161 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) Hallo, Als ik naar de website van GTA:IV ga (http://www.rockstargames.com/IV/), zie ik niks anders dan een regel bovenaan met een willekeurige tekst elke keer en daaronder een overview van de stad bij nacht. Is het de bedoeling dat je er ook nog iets anders kan bekijken of wordt dat nog onthuld? [EDIT] Het werkt opeens, sorry. Bewerkt: 11 februari 2008 door overv161 Reageren
js007 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 ik heb dat ook gehad in het begin dat ik eerst op de site ging bij mij ging er niks maar nu wel Reageren
PSVer Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Nou, Bij mij is dit ook. Volgens mij komt dit door Firefox. Ik probeerde het op Internet Explorer 6 en het werkte gewoon, ik weet het is irritant. Reageren
MarXmaN Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Ik had het op school ook, maar met Internet Explorer, gewoon F5 en hij deed het. Reageren
Capodaano Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Ik kan ineens niet meer op www.sprunksoda.com, hij laad niet eens, zelfs als ik er op klik Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Met FireFox gaat het gewoon hoor. Ik denk dat de site nu behoorlijk drukbezocht is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.