gta-pilot Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Hallo Ik heb vista gekocht alleen ik wil het upgraden dus van XP naar vista zonder problemen en ook niks kwijt alleen ik stop de dvd er in en ik ga de wizard door en ik kom bij het gedeelte helemaal of upgraden ik wil dan upgraden maar er staat: you don't have the good languishes to upgrade the product.. wat moet ik doen en hoe moet ik het anders doen? Reageren
moechy Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Je zou een talenpakket kunnen downloaden van de talen die je nodig hebt. Btw als je vista hebt kan je geen mta meer spelen. Reageren
T@rget Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) Laat deze post maar, iedereen maakt wel eens foutjes Bewerkt: 22 februari 2008 door T@rget Reageren
moechy Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Hij zegt toch dat hij het gekocht heeft. Reageren
T@rget Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Als ik zeg dat ik de President van Amerika ben dan geloof je dat toch ook niet? En ik heb even gekeken en ik denk dat je voor die Vista een Engelse Windows moet hebben want de error betekend 'Je heb niet de juiste taal voor dit product' Daarmee bedoelen ze denk ik de taal van je huidige Windows XP installatie. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Je hebt Windows Vista gedownload.En waarom: Je hebt een Engelse versie van Vista, en hier in Nederland zou je alleen de Nederlandse kunnen krijgen Windows Vista kost meer dan €100,- jij bent 11 en dat kun je niet betalen Als je perse Vista wilt moet je het kopen, en ik raad het af want jou PC trekt dat voor geen meter, want Vista draait het beste met 2gb RAM en jij hebt geloof ik 512. nee niet gedownload en ik ben 13 ik heb een nieuwe pc met 2GB ram! en een core 2duo. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Je hebt Windows Vista gedownload.En waarom: Je hebt een Engelse versie van Vista, en hier in Nederland zou je alleen de Nederlandse kunnen krijgen Windows Vista kost meer dan €100,- jij bent 11 en dat kun je niet betalen Als je perse Vista wilt moet je het kopen, en ik raad het af want jou PC trekt dat voor geen meter, want Vista draait het beste met 2gb RAM en jij hebt geloof ik 512. Wie zegt dat hij 11 is? Misschien is hij wel 20, wie zegt wat er ingevuld staat ook waarheid is? Bovendien weet je ook niet zeker zijn huidige set up, tenzij hij je die heeft verteld. En helemaal is het onzin om te zeggen dat Vista niet draait op 2 GB ram, Vista draait al op 512MB, De minimum vereisten voor een Windows Vista-capable pc zijn: * Een moderne processor (tenminste 800MHz) * 512MB systeemgeheugen * een DirectX 9-videokaart * 20GB harddisk met 15GB vrije ruimte * cd-romdrive Als je AERO in Vista wilt moet je minimaal 1GB hebben. Voor dat je dingen gaat melden in een topic moet je eerst je informatie uit de juiste bronnen halen. Waarschijnlijk heb je of een Nederlandse XP met een Engelse Vista, of een Engelse XP met een Nederlandse Vista. Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt, want waarschijnlijk kan je terug gaan naar de winkel om het product om te ruilen. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 marktplaats Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) Hmm, ja dan heb je een probleem... als je nog op school zit, kun je als student bij slim.nl goedkoper je software kopen misschien is dat al een tip. Na even gezocht te hebben heb ik het volgende voor je gevonden: Je moet XP de-installeren door middel van Format C of door middel van een support cd als die standaard bij je computer systeem zat, en door opnieuw een installatie te volgen hem op Engels te installeren, want ik neem aan dat je Vista een Engelse OS is? Bewerkt: 12 februari 2008 door -supremecars- Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Hmm, ja dan heb je een probleem... als je nog op school zit, kun je als student bij slim.nl goedkoper je software kopen misschien is dat al een tip. Na even gezocht te hebben heb ik het volgende voor je gevonden: Je moet XP de-installeren door middel van Format C of door middel van een support cd als die standaard bij je computer systeem zat, en door opnieuw een installatie te volgen hem op Engels te installeren, want ik neem aan dat je Vista een Engelse OS is? ja de vista is engels en xp Nederlands. Reageren
T@rget Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Je zult een Nederlandse versie van Vista moeten zien te krijgen, of een Engelse versie van Windows XP En btw -supremecars-, ik ken GTA-Pilot, dacht alleen dat hij 11 was. Reageren
moechy Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 En wrm zou je dat denken? Ik ken gta-pilot ook en hij doet helemaam niet als een 11-jarige srry voor offtopic Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Men moeder zou zeggen: "Denken moet je aan een paar overlaten." Nou ik denk dat je dit het beste kunt doen; Sla al je data die je nog nodig hebt op, doe een format c, of gebruik je support CD, installeer Windows XP op zijn Engels en daarna Vista. Als het goed is moet het werken. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Heb je een Upgrade voor Vista gekocht, of een Installatie? Heb je een Upgrade moet je een legale versie van XP op de pc hebben, anders gaat het niet werken. Heb je een gewone installatie dvd gekocht kan je hem gewoon in de cd-rom speler doen en daarna de pc opnieuw opstarten. Boot via de dvd en kies voor een gehele installatie. Het is ook mogelijk Vista "naast" XP te installeren, maar daarvoor moet je wel eerst een tweede partitie hebben waar Vista op geïnstalleerd kan worden. Met een Engelse upgrade is het niet mogelijk een Nederlandse versie van XP te upgraden, en ben je dus genept. Het is niet mogelijk de taal te veranderen van je OS, een paar uitzonderingen daar gelaten.. Als jij zegt dat je Vista gekocht hebt geloof ik je wel op je woord. Ondervindt je tijdens de installatie problemen kan je ten alle tijden contact opnemen met Microsoft, om een oplossing te vinden. Daar heb je immers voor betaald. Echter, als je het op marktplaats gekocht hebt, is de kans groot dat het pakket al eens gebruikt is, en dat je de activatiesleutel niet meer kan gebruiken. Ook in dat geval heb je een probleem, omdat Microsoft glashard zal zeggen dat jouw activatiesleutel al in gebruik is.. Verder graag geen offtopic berichten meer hier. Enkel nog posts die bijdragen aan het probleem van de topicstarter, overige reacties kan je via pb sturen. Reageren
T@rget Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Wat RonaldVC zegt klopt (uiteraard ), maar de enige optie voor GTA-Pilot zou dan zijn een dual boot te nemen (Dus Vista op een andere partitie) want anders raakt hij zijn gegevens kwijt. Wat je wel kunt doen is alles wat belangrijk is op op een CD, DVD, memory stick of andere (externe) harde schijf zetten want bestanden die je in XP hebt op geslagen kun je natuurlijk ook gewoon in Vista openen. EDIT:Natuurlijk lukt dual booten niet als je alleen een update hebt naar Windows Vista Bewerkt: 22 februari 2008 door T@rget Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.