VcGlenn Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) Ik kan geen Cheats meer invoeren op men gta vice city op mijn xbox Kan iemand mij zo snel mogelijk helpen Ik denk dat ik het probleem heb gevonden . Er Staan krassen op mijn CD van gta vice city (xbox) . Met Gta 3 kan ik wel cheats invoeren Bewerkt: 13 februari 2008 door VcGlenn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2008 opnieuw instaleren kijken goed ingevoerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2008 opnieuw instalerenkijken goed ingevoerd Gast, het is een Xbox, daar installeer je geen spellen op Doe je het ingame en niet in het pauze menu? Want als dat niet werkt, moet je checken of je de code wel écht goed invoerd. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2008 Het zou kunnen dat je de Xbox versie van GTA Vice City op de Xbox 360 speelt, dan is het helaas niet mogelijk om cheats in te voeren. Want aan de Xbox 360 controller ontbreken 2 knoppen die wel op de Xbox controller zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VcGlenn Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2008 opnieuw instalerenkijken goed ingevoerd Het is een xbox dus ik kan ni installere:p en ik voer de cheats ook goed in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2008 Ik denk dat je dan gewoon maar het spel van de schijf eraf gooien en overnieuw beginnen en kijken of je nog steeds geen cheats kunt invoeren. Als je het dan niet kan dan heb je pech of je moet de game opnieuw kopen. Misschien had je dit topic beter bij VC: General kunnen zetten maar het maak bijna niks uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.