Jump to content

One Step Search

Pennywise The Clown

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb de laatste tijd erg veel last van 'One Step Search'. Een of andere zoeksite op internet. Hij komt telkens als ik tien keer een pagina heb geopend. Dus als ik bijvoorbeeld door dit forum blader, en tien keer op een bepaalde link heb geklikt, springt de pagina automatisch over op eenvolgende soort link:

http://www.onestepsearch.net/b.cgi?bk=H8QudytlwPwEbtHdDCzruKsjnXOABs*drX1B8Hb82GFDLWsoeHh-efUyXvt9CMZqnKW0jDK1skSKZpXB4vmpLpLTaiXkfTJf3fvrwl4*JHn0wGsfxst78w9OUYXa-dxXGl5Rlq9nMS4EsjehLkNVhRmcfRg5j38skhAFVg51mW0irAsh4d0OPOMVW1q2b9qheP*tst6YbMOst

LkmsgbZQyE26i8EW

Het is strontirritant, en ik zou echt niet weten hoe ik het weg moet krijgen. Normaal internetten lukt niet meer. Nog vervelende is het feit dat one step search maar 'drie' keer verschijnt na tien clicks. De 4e keer valt de pagina gewoon weg, en moet ik weer een nieuwe openen.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen??

Geplaatst:

installeer ad-aware en laat hem een volledige scan maken, waarschijnlijk is het dan weer goed. wat je misschien eerst nog kan probeeren is (windows XP). start -> configuratiescherm -> netwerk en internet-verbindingen -> internetopties -> bij browser geschiedenis 'verwijderen' -> onderaan 'alles verwijderen'.

gr. jeroen

Geplaatst:

Ik heb dat ook. Bij mij is de beveiliging eraf. Ik denk dat het bij jouw ook is. Het is gewoon spam die je beveiliging normaal tegenhoud, maar omdat je geen beveiliging meer hebt kan het gewoon komen en soms met virussen en zo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...