cheetha Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) in de missie,s van ryder spreekt steeds over LB . wie is dat ? Bewerkt: 11 februari 2008 door cheetha Reageren
joppie Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 in de missie,s van ryder spreekt steeds over LB .wie is dat ? Dat is een maat van hem die snel is ofsow... Maja, dat ehb ik ook mar in de missie Robbing Uncle Sam gehoord... Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 in de missie,s van ryder spreekt steeds over LB .wie is dat ? Kun je zeggen in welke missies precies?? Maar ik denk dat het een soort drug is. Ik heb niks kunnen vinden op WikiGTA Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 LB dat is iemand die bij de Grove Street Families hoort, deze man klaart wat klusjes voor Ryder op. Zoals busjes stelen waar de wapens mee gestolen moeten worden, verder is er niets over LB bekend. Hopelijk weet je nu een beetje meer. Reageren
cheetha Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) maar wie is die gast nou en van welke gang Bewerkt: 11 februari 2008 door cheetha Reageren
Grove4L Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 We weten helemaal niet zeker dat hij van Grove Street is. Ik denk meer aan een Ballas. Daar is Ryder toch zo dikke vriendjes mee, nee, er is geen bewijs dat het een OG is. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 We weten helemaal niet zeker dat hij van Grove Street is. Ik denk meer aan een Ballas. Daar is Ryder toch zo dikke vriendjes mee, nee, er is geen bewijs dat het een OG is. Toen Carl nog missies voor Ryder deed hoorde Ryder nog niet bij de Ballas, dat is pas vanaf de missie The Green Sabre, waarschijnlijk is LB van de Grove Street Families lijk mij. Want Ryder had een hekel aan de Ballas voor de missie The Green Sabre. Reageren
Grove4L Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Nee, als CJ terug komt nr Los Santos is Ryder al in zijn plannen. In the Introduction (speelt zich af voor het begin van SA) vraagt Smoke hem of hij wil meedoen, wat hij dan doet. Als CJ terug is kan Smoke goed in zijn rol blijven, maar Ryder niet. Hij heeft redelijk veel ruzie met hem. Daarom is het best mogelijk dat de onbekende LB een Ballasmember is. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Dat zou kunnen, alleen lijk het me raar als Ryder bij de Ballas hoort dat hij de Ballas dan allemaal vermoord. Want zo bouw je je respect niet op in de onderwereld. Reageren
Grove4L Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Ik denk dat Smoke dit aan Ryder bevolen heeft, omdat CJ weinig vertrouwen in hem had. Die dealers, junks en hoeren kon Smoke best wel missen, dus voor wat, hoort wat. Voor de rest doodt Ryder en/of Smoke geen Ballas. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 In vele Los Santos missies helpen Ryder en zelfs Big Smoke mee om Ballas leden om te leggen, bijvoorbeeld in de missies Drive-Thru en Drive-By. Het topic gaat trouwens over LB en niet over Ryder. Reageren
Grove4L Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Nu heb je wel een punt(je). Maar... In Drive-Thru schiet Smoke niet. Als hij een echte OG zou zijn zou hij zijn eten wel even laten liggen en op die verdomde Ballas knallen. Sweet neemt (volgens mij) het initatief. Dat betekent dat alleen Ryder overblijft (CJ rijdt). Ryder mag echter niet uit zijn rol vallen tegenover Sweet, dus schiet hij mee (mss schoot hij expres naast.) In Drive-By neem Sweet weer het initatief, Ryder en Smoke willen niet uit hun rol vallen. Maar je moet wel op 1 punt letten. Het is niet omdat Ryder en Smoke gouden zaken doen met de Ballas, dat ze daarom hartsvrienden worden. Een paar minder Ballas (met in ruil respect bij de Grove) is niet zo erg voor hun. Reageren
cheetha Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 maar wat als LB de leider van de ballas is Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 De leider van de Ballas is Kane, die door CJ vermoord word in de missie Los Sepulcros, LB is meer een klusjesman dan een leider. Reageren
Grove4L Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Er is niet zo'n echt 'leider' van de Ballas. Diegene die hier het meest in aanmerking voor komt is Kane (de member die CJ vermoord op de begrafenis van de Ballas). Nee, ik denk niet dat LB de leider is van de Ballas. Voor wat staat 'LB'? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.