cheetha Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 large balla weet niet zeker maar is een keuze Reageren
Bling Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 LB heeft een garage/opslagplaats in Playa Del Seville, Zuid-Oost Los Santos, waar je de goederen na afloop van de missie Home Invasion moet opbergen. Tijdens deze missie maakt Ryder je duidelijk dat het om LB's 'lock-up' gaat. Playa Del Seville is terrein van Grove Street, dus dat LB lid of vrienden van Grove Street is lijkt mij het meest waarschijnlijke. Hoe dan ook, LB is gewoon een vriend (homie) van Ryder, die we nooit in levende lijve tegenkomen. Met 100% zekerheid zijn identiteit bepalen zal daarom ook niet mogelijk zijn. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Persoonlijk denk ik dat LB lid is van de grove. Hij is een goede vriend van Ryder maar die liegt waarschijnlijk ook tegen hem. Net zoals hij liegt tegen cj en de groove street gang. De enige die weten dat Ryder en Smoke stiekem ballas zijn zijn hunzelf en wat Ballas. En aangezien Playa Del Seville grove gebied is en dat daar ergens de lock up van LB zou LB ook wel een Grove zijn. Waarschijnlijk heeft Rockstar gewoon maar een naam verzonnen en er niet bij nagedacht dat het karakter zoveel invloed zou hebben. Net als ´Little Devil´ ´Big Devil´ en ´Brain´. Maar zoals bling al zij, het is ijgenlijk onmogelijk om het zeker te weten want je ziet hem nergens. Verder is dit puur wat ik denk en dat hoeft niet te betekenen dat dit juist is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.