Capodaano Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) Hee elke keer als ik een liedje probeer te importeren in movie maker krijg ik dit: C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\Mijn muziek\Limewire downloads\Brecker Brothers - Some Skunk Funk.mp3 could not be imported. The selected file is not valid or is corrupted. Wat betekent dit en hoe verander ik dit? Ik wil heel graag weer muziek gebruiken P.S Dit probleem had ik eerder, toen zei iemand dat ik hem moest verwijderen maar toen kreeg ik hem helemaal niet meer terug P.P.S. Mijn computer komt net van de computermaker af en die heeft Movie Maker er net weer opgezet dus verwijderen is geen optie Bewerkt: 11 februari 2008 door De Plag Reageren
Ice Banana Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Probeer je muziek bestandje bijvoorbeeld op je bureaublad te zetten en niet in je Limewire handel. Kijk ook bij Shared. Ik denk dat het daardoor is dat het " Corrupted" is. Reageren
Capodaano Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) Waar zit Shared dan? Edit: Die Bureaublad truc werkte niet Bewerkt: 12 februari 2008 door De Plag Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Weet in ieder geval zeker dat je geen snelkoppeling naar een liedje importeert, maar het MP3 bestand zelf. Zorg natuurlijk wel dat het een MP3 of WMA bestand is, anders kun je ook problemen krijgen. Als het WMA of MP3 bestand goed werkt (kijk of het met windows media player geopend kan worden) en gewoon in een map staat, zou het moeten werken als je het importeert. Reageren
Capodaano Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Jep is een .mp3 bestand en doet het gewoon maar importeren werkt niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.