FlameKick Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) hallo ik ben nieuw op de site en ik kan (net zoals jullie) echt nie wachten op gta4 maar ik zou willen weten of je winkels - banken kan overvallen????? Bewerkt: 11 februari 2008 door Joriz Titel verduidelijkt en bericht verplaatst naar GTA4 sectie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 In iedere GTA worden er wel winkels overvallen in missies, maar of het buiten de missies ook kan in GTA IV is niet bekend. Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Er zijn geruchten dat je een bank kunt overvallen buiten een missie om. Ik denk wel dat dat gerucht waar is. Reageren
murderboy Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 zou erg leuk zijn om buiten missie ook een bank of winkel te overvallen, ik hoop dat het waar is Reageren
Tjerk Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Het lijkt mij ook wel leuk, want het is wel behelpen als je zo weinig geld hebt Reageren
Deja^vu Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 mij lijkt het ook wel gaaf heb je meteen een gave achtervolging Reageren
Piccolo Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) zou wel leuk zijn.hoe meer te doen hoe beter Bewerkt: 12 februari 2008 door Piccolo Reageren
studio dewolf Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik denk dat het zal kunnen zijn. Het zal wel cool zijn Reageren
nationalist Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ja en dat je dan gijzelaars kan nemen om dan uiteindelijk een helecopter te bemachtigen om dan veilig te ontsnappen (voor een tijdje toch) Reageren
js007 Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 ik hoop dat dat een soort zijmissie is waar je met de tijd bakken met geld verdient Reageren
Swiggers Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Welkom op het forum Er is daar nog niets bekend over ( helaas ) Tot nu toe weten we maar één ding: Afwachten tot 29 april, dan zal het beginnen;) Swiggers Reageren
Biocount Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ik hoop ook dat er op de multiplay bank overvallen zit en dat je het heel goed moet plannen enzo dus 1 regelt een goeie auto.. de andere goeie wapens de ander explosieven enzo en dat je dan met 3 a 4 man de bank in gaat en dat aan het einde de pot verdeeld word en dat je het er dan bij krijgt op singel player Reageren
Kanarie Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ik hoop ook dat er op de multiplay bank overvallen ziten dat je het heel goed moet plannen enzo dus 1 regelt een goeie auto.. de andere goeie wapens de ander explosieven enzo en dat je dan met 3 a 4 man de bank in gaat en dat aan het einde de pot verdeeld word en dat je het er dan bij krijgt op singel player Niks pot verdelen, gewoon 3 koppen rollen en 1 met de buit weg. In ieder geval, ik ben hier ook erg benieuwd naar. Zeker omdat het in GTA Vice city min of meer wel mogelijk was, en in SA terug, hopelijk komt dat weer terug. Ik hoop dat het snel bevestigd word. ;D Reageren
FlameKick Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 een beetje kane and lynch multiplayer dus? Reageren
GTAVC Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Hoop dat het er weer in zit maar dat je nu zoals gezegd wat uitgebreider gedaan kan worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.