7nightwing7 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 dat zou enorm chill zijn. Heb je weinig cash ? FF bank overvallen, voor je cash-flow weer te regelen Reageren
Biocount Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 een beetje kane and lynch multiplayer dus? yup alleen vind het een beetje vreemd daaro.. je gaat tog niet je maten afknallen aan het einde van een bank overval haha dus liever geen 'team killing' na een bank overval (als het er eventueel in zou komen) Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 een beetje kane and lynch multiplayer dus? yup alleen vind het een beetje vreemd daaro.. je gaat tog niet je maten afknallen aan het einde van een bank overval haha dus liever geen 'team killing' na een bank overval (als het er eventueel in zou komen) Mocht dat er in komen, dan wordt het een grote chaos Reageren
thagtaking Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Hoop dat het er weer in zit maar dat je nu zoals gezegd wat uitgebreider gedaan kan worden. tuurlijk lijkt een beetje op saints row dan he dat was ook echt een op game ik denk het wel want het is gewoon iets leuks buiten de missies om om aan geld te komen, ik hoop ook dat je mensen kunt gijzelen om ze geld af te troggelen en als ze het geld hebben gegeven schiet je hem/haar alsog door en welkom op het forum! Reageren
FlameKick Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) Hoop dat het er weer in zit maar dat je nu zoals gezegd wat uitgebreider gedaan kan worden. tuurlijk lijkt een beetje op saints row dan he dat was ook echt een op game ik denk het wel want het is gewoon iets leuks buiten de missies om om aan geld te komen, ik hoop ook dat je mensen kunt gijzelen om ze geld af te troggelen en als ze het geld hebben gegeven schiet je hem/haar alsog door en welkom op het forum! ik vind die overvallen van saints row wel te makkelijk en saai idd en met die K and L multiplayer is iedereen ook altijd weg 8ter 1 ronde Bewerkt: 18 februari 2008 door FlameKick Reageren
murderboy Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) Ik hoop ook dat er op de multiplay bank overvallen ziten dat je het heel goed moet plannen enzo dus 1 regelt een goeie auto.. de andere goeie wapens de ander explosieven enzo en dat je dan met 3 a 4 man de bank in gaat en dat aan het einde de pot verdeeld word en dat je het er dan bij krijgt op singel player ja of dat je multiplayer tegen elkaar speelt, 1 ploeg speelt voor bewaking moet dus de bewaking goed plannen, de anderen moeten de overval plannen en nieuewe multiplayer op 1 ps, nu is het op 1 scherm en dat werkt niet, kunt niets goed gaan doen, het richten vanuit auto is slecht, altijd moet je bij elkaar in de auto Bewerkt: 18 februari 2008 door murderboy Reageren
AXIO Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik hoop ook dat er op de multiplay bank overvallen ziten dat je het heel goed moet plannen enzo dus 1 regelt een goeie auto.. de andere goeie wapens de ander explosieven enzo en dat je dan met 3 a 4 man de bank in gaat en dat aan het einde de pot verdeeld word en dat je het er dan bij krijgt op singel player ja of dat je multiplayer tegen elkaar speelt, 1 ploeg speelt voor bewaking moet dus de bewaking goed plannen, de anderen moeten de overval plannen zou wel prachtig zijn ja, voor online ding ofso?appingedam rulesss Reageren
murderboy Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 appingedam sucks!! stadskanaal city of the north!!! en dat is online ja, kan ook met zo'n multipack ofzo, dat je met 4 players kan, maar dan krijg je wel mini schermen Reageren
AXIO Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 appingedam sucks!! stadskanaal city of the north!!!en dat is online ja, kan ook met zo'n multipack ofzo, dat je met 4 players kan, maar dan krijg je wel mini schermen lol, appingedam sucks;p en 4 players lijkt me wel weinig Reageren
Biocount Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 appingedam sucks!! stadskanaal city of the north!!!en dat is online ja, kan ook met zo'n multipack ofzo, dat je met 4 players kan, maar dan krijg je wel mini schermen lol, appingedam sucks;p en 4 players lijkt me wel weinig voor een bank overval is dat juist perfect.. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 appingedam sucks!! stadskanaal city of the north!!!en dat is online ja, kan ook met zo'n multipack ofzo, dat je met 4 players kan, maar dan krijg je wel mini schermen lol, appingedam sucks;p en 4 players lijkt me wel weinig Hij heeft het over co-op, wij jij soms 16 mini schermpjes hebben van iedere speler, ik ven 2 player co-op al een klain scherm. Reageren
Biocount Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 appingedam sucks!! stadskanaal city of the north!!!en dat is online ja, kan ook met zo'n multipack ofzo, dat je met 4 players kan, maar dan krijg je wel mini schermen lol, appingedam sucks;p en 4 players lijkt me wel weinig Hij heeft het over co-op, wij jij soms 16 mini schermpjes hebben van iedere speler, ik ven 2 player co-op al een klain scherm. weet jij wel wat co-op is?? co-op is dat je de singel play via multiplay met andere speelt.. en dus niet allemaal op 1 tv scherm Reageren
DonLeone Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 weet jij wel wat co-op is?? co-op is dat je de singel play via multiplay metandere speelt.. en dus niet allemaal op 1 tv scherm Dus volgens jou houdt co-op in dat je singleplayer speelt via multiplayer..? Ikke niet snappen, maar kan aan mij liggen. Is co-op niet gewoon multi-player, maar dan in een samenwerkend verband? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.