LuckyGTA Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Hopelijk dat M.O.P. sowieso erin zitten , hopelijk Wu-Tang Clan ook met klassiekers als Yall been warned, Bells of War en de ouwe Mobb Deep ( niet de G-unit crap ), nummers als Right Back At Ya, Survival of the Fittest. wat is de wu tang clan ook al weer.... komt me bekend voor die naam Kijk gwoon ff op youtube Klik hier Reageren
nationalist Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Volgens de site Akayuki.com werd een deel van de GTA IV-soundtrack bekendgemaakt. Ik waarschuw er meteen bij dat deze tracklist NIET 100% zeker is, aangezien Rockstar zelf nog niet heeft bevestigd of dit lijstje effectief deel uitmaakt van de soundtrack. Bovendien noemen de mensen van Akayuki dit nieuws zelf nog wat voorbarig en vermelden ze nergens hun bron. U bent gewaarschuwd! Angel y Khris - Ven Bailalo R Kelly - Bump N Grind Seryoga - KingRing The Boggs - Arm In Arm UNKLE (feat. Josh Homme) - Restless Gwen Stefani - Hollaback Girl Res - They Say Vision Raheem Devaughn - You Junior Kickstart - The Go! Team VHS or Beta - Burn It All Down Humble Pie - Cocaine Fat Joe - Shit Is Real MOP - How About Some Hardcore MOP - Downtown Swinger Queen - One Vision Ne-Yo - Because of You Reageren
snowguard3 Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Zou leuk zijn als je een keer uit de auto kan schieten met andere wapens dan een Sub Machine Gun! Reageren
WWW.outer Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Zou leuk zijn als je een keer uit de auto kan schieten met andere wapens dan een Sub Machine Gun! is al bevestigd dat dat kan!! Reageren
michaelfivez Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Ben vooral benieuwd naar het multplayer gedeelte. Al denk ik neitd at het zo vet word. Shooters zijn vetter online Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.