moeraslang Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 sodra ik San Andreas opstart krijg je de intro's en op het punt dat je het laatste plaatje krijgt met allemaal verschillende plaatjes van characters uit het spel en dat er staat onderin this is a rockstart bla bla bla etc copyright here bla bla bla dan blijft het even staan en dan, gaat hij terug naar mijn bureaublad en is San andreas Weg ik weet niet wt ik nu meot doen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 sodra ik San Andreas opstart krijg je de intro'sen op het punt dat je het laatste plaatje krijgt met allemaal verschillende plaatjes van characters uit het spel en dat er staat onderin this is a rockstart bla bla bla etc copyright here bla bla bla dan blijft het even staan en dan, gaat hij terug naar mijn bureaublad en is San andreas Weg ik weet niet wt ik nu meot doen Heb je mods geïnstaleerd? Verwijder deze eens en probeer opnieuw. Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik denk niet dat het aan mods ligt eigenlijk. Een verkeerde mod laat het spel namelijk alleen crashen tijdens het laden van de savegame of tijdens het spel zelf. Probeer eens gewoon als je SA opstart opstart op de spatiebalk/enter te duwen om de filmpjes te skippen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.