Jump to content

vice city mod's


pioneerniels

Recommended Posts

hallo,

ik wil nog een keer vice city mod manager instaleren.

maar ik krijg hem niet normaal aan de gang, ik heb het programma opgestart maar krijg de gedownloade mods niet in het programma.

zou iemand mij goede informatie willen geven, voor de mods in het spel te krijgen.

met vriendelijke groet Niels

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik plak het bestand in die map wat je zei, maar ik zie niks.

ik pak hem uit en zie nog steeds niks, heb hem al opnieuw opgestart, kan het ook liggen aan de site waar ik ze vanaf haal?

zou je mischien kunnen uitlegge welke site het beste is, en hoe het mischien kan dat het niet werkt.

BVD Niels

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik plak het bestand in die map wat je zei, maar ik zie niks.

ik pak hem uit en zie nog steeds niks, heb hem al opnieuw opgestart, kan het ook liggen aan de site waar ik ze vanaf haal?

zou je mischien kunnen uitlegge welke site het beste is, en hoe het mischien kan dat het niet werkt.

BVD Niels

ik heb hem gedownload van gtacrime.nl maar daar kan het niet aan liggen, en je moet ook niet de hele map in vcm plakken maar alleen het bestand

Link to comment
Delen op andere websites

hij werkt nog steeds niet, ik heb het bestand .dff en het bestand .txd in de map gezet maar ik zie nog steeds niks, heb hem al opnieuw geinstalleerd maar blijf niks zien.

groeten

Je kan met de VCMM ook alleen maar .vcm bestanden instaleren. Dit zijn er niet veel dus ik raad je aan alles met een handmatige tool te doen. Dan kan je ook méér mod instaleren...

Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden ( die jij dus hebt ) exporteren en importeren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City -> Data ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...