GTA freakje Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Hallo allemaal. De titel spreekt voor zich. Ik heb de demo van emergency 4(in het duits) gedownload en ben overtuigd. ik wil graag het echte spel. Alleen is de vraag, is hij in onze nederlandse winkels te koop. Als iemand hem heeft gekocht en weet waar dat kan........... Heel erg bedankt. Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik heb even voor je gezocht in internetwinkels, en ik kwam daar deze link tegen, waar het spel dus voor €5,99.= te koop is. Verder kun je zelf nog even zoeken op Google met bijvoorbeeld de zoekwoorden Emergency 4 kopen of je kunt even in de budgetbakken kijken bij een gamewinkel bij jou in de buurt. Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 je kunt even in de budgetbakken kijken bij een gamewinkel bij jou in de buurt. Ik heb nog nooit van deze game gehoord en ook nog nooit gezien. Ik denk dus dat wat hierboven staat maar weg kunt laten. Maar zoals Froodooo al zei: Bol.com heeft heel veel games en Google is you friend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.