Black Admiral Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik wilde mijn savegame laden, maar na het balkje van het laden blijft het scherm zwart, en hoor ik alleen achtergrond-geluiden. Weet iemand wat ik moet doen? Ik hoop niet dat ik opnieuw moet beginnen, ik heb al eens eerder opnieuw moeten beginnen, daar had ik ook al een onderwerp voor. Als ik opnieuw moet beginnen, word ik kluizenaar in een bos en ga ik in een huis wonen waar niks een stekker heeft. Ik ben dagen met de save-game bezig geweest, dus weet iemand een manier? Reacties van harte welkom! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik heb hier zelf ook een paar keer last van gehad, en het is inderdaad erg vervelend. Wat ik toen gedaan heb, is mijn grafische instellingen iets lager zetten. Wanneer die te hoog staan, kan je spel namelijk vastlopen, of dit soort problemen gaan vertonen. Toen ik die opties wat heb verlaagd, functioneerde mijn spel weer naar behoren. Ik zou vooral eens naar de Anti Aliasing kijken (Die vind je onder Graphic Options -> Advanced), aangezien deze optie best wat van je PC vraagt. Anti-aliasing zorgt er eigenlijk voor dat texturen glad lopen, dus dat betekent wanneer je Anti-Aliasing op z'n hoogst hebt staan, je kunt genieten van supergladde textures. Maar goed, kijk daar eens naar, maar de kans dat je door dit probleem overnieuw zult moeten beginnen, is volgens mij vrij klein. Succes ermee! Reageren
Black Admiral Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) Erg bedankt! Hij doet het inderdaad! Echt bedankt, dude! Bewerkt: 12 februari 2008 door Dwayne Graafland Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.