KoenKucharek Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 kunnen julie een logo ontwerpen voor mijn eigen programma mazly Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 style grootte enz?? Reageren
rubensanti Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Type: Stijl: Grootte: Afbeelding: Tekst: Rand: Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel): Je moet dit lijstje even invullen anders ga je niet geholpen worden denk ik. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Je moet dit lijstje even invullen anders ga je niet geholpen worden denk ik. oja oops sorry dat ik dat ben vergeten Type:logo Stijl:gta Grootte:De helft van een signatyure engeveer Afbeelding: Tekst:mazly natuurlijk Rand:heel heel erg zo vel als het maar kan en een beetje dikke ran groen Extra (optioneel): Reageren
T@rget Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Je moet dit lijstje even invullen anders ga je niet geholpen worden denk ik.oja oops sorry dat ik dat ben vergeten Type:logo Stijl:gta Grootte:De helft van een signatyure engeveer Afbeelding: Tekst:mazly natuurlijk Rand:heel heel erg zo vel als het maar kan en een beetje dikke ran groen Extra (optioneel): Ik heb zelf geen Photoshop enzo hoor maar voor de gene die het gaat maken, bedoel je bij Tekst: Mazly natuurlijk of alleen Mazly? Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Je moet dit lijstje even invullen anders ga je niet geholpen worden denk ik.oja oops sorry dat ik dat ben vergeten Type:logo Stijl:gta Grootte:De helft van een signatyure engeveer Afbeelding: Tekst:mazly natuurlijk Rand:heel heel erg zo vel als het maar kan en een beetje dikke ran groen Extra (optioneel): Ik heb zelf geen Photoshop enzo hoor maar voor de gene die het gaat maken, bedoel je bij Tekst: Mazly natuurlijk of alleen Mazly? aleen mazly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.