Jump to content

Gta san andreas probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik krijg telkens een probleem tijdens het laden van een save game hij blijft dan hangen in het midden ik heb alles geback upt voor ik begon te modden maar toen ik img tool 2.0 opstatre kwam ik op het idee om het tog niet te doen dus ik heb alles weer weggehaald en verwijders wat aan mods en img tool 2.0 maar hij blijft telkens hangen in het midden van het laden van een save game ik vind dit ja best irrytand want ik wil best wel weer gewoon kunnen gamen;)

Mvg bart

Geplaatst: (bewerkt)

Het kan zijn dat je V2.0 hebt, met deze versie kan je niet modden. Je moet V1 hebben, met die versie kan je modden. Het is wel zo dat de savegames van V2 niet op V1 werken dus je moet wel een nieuwe game beginnen. Het is ook handig als je de IMG Tool handleiding gebruikt.

IMG Tool 2.0 handleiding

Je moet nog wel even controleren of er nog mods inzitten of niet en desnoods die eruit halen. Je kan ook gewoon het spel opnieuw installeren.

Bewerkt: door visser23
Geplaatst:
Het kan zijn dat je V2.0 hebt, met deze versie kan je niet modden. Je moet V1 hebben, met die versie kan je modden. Het is wel zo dat de savegames van V2 niet op V1 werken dus je moet wel een nieuwe game beginnen. Het is ook handig als je de IMG Tool handleiding gebruikt.

IMG Tool 2.0 handleiding

Je moet nog wel even controleren of er nog mods inzitten of niet en desnoods die eruit halen. Je kan ook gewoon het spel opnieuw installeren.

Ik snap hem niet zo dus ik moet niet Load game doen maar new game??

Geplaatst:

Nee, hij bedoeld het spel terug verwijderen en terug installeren zodat je weer met een schone lei begint. Als je wilt modden in San andreas downgrade ( Dus de versie veranderen) je naar versie 1. Versie 2 kun je niet modden, dat bedoelt Visser23.

Geplaatst:
Nee, hij bedoeld het spel terug verwijderen en terug installeren zodat je weer met een schone lei begint. Als je wilt modden in San andreas downgrade ( Dus de versie veranderen) je naar versie 1. Versie 2 kun je niet modden, dat bedoelt Visser23.

Ik heb het spel al 1 keer verwijdert en weer geinstaleerd;) doet nog steeds dat met laden

Geplaatst:

Met of zonder mods?

Waarschijnlijk heb je dan een verkeerde savegame gedownload. Telkens speelt V1 en V2 een belangrijke rol.

Geplaatst:
Met of zonder mods?

Waarschijnlijk heb je dan een verkeerde savegame gedownload. Telkens speelt V1 en V2 een belangrijke rol.

ik heb v 2

Geplaatst:

Met V2 kun je inderdaad niet modden, je zult hem dus even moeten downgraden. Dat kan allemaal met deze patch. Even downloaden, runnen en de stappen volgen. Daarna zal je je spel wél kunnen modden, zonder een error te krijgen.

@Visser: Je hoeft géén nieuw spel te starten, de patch heeft namelijk géén invloed op de main.scm en script.img. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Met V2 kun je inderdaad niet modden, je zult hem dus even moeten downgraden. Dat kan allemaal met deze patch. Even downloaden, runnen en de stappen volgen. Daarna zal je je spel wél kunnen modden, zonder een error te krijgen.

@Visser: Je hoeft géén nieuw spel te starten, de patch heeft namelijk géén invloed op de main.scm en script.img. ;)

Hij doet het gewoon weer:D:DD::D:D:D

Ik ben je heeeeel erg dankbaar donwell

Bewerkt: door bartvanloo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...